jdmonstad Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 (endret) Hei, Har en Asus WL-500G som jeg har planer om å sette opp slik at jeg får både den stasjonære pcen og en bærbar pc trådløst. Har satt opp trådløst nett fra Telenor en del ganger uten problemer. Prøvde å sette dette opp i går kveld, men fant ikke ut hva slags oppsett jeg skal bruke i forhold til NextGenTel. NextGenTel har jo aktivering via web. Kan ikke huske å ha skrevet inn noen form for passord slik som via Telenor i oppsettet til NextGenTel. Kan noen være så snille og forklare meg hva slags oppsett jeg skal bruke? Takknemlig for alle svar! Mvh JDM Endret 22. september 2004 av jdmonstad
erikindre Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Hei, Har en Asus WL-500G som jeg har planer om å sette opp slik at jeg får både den stasjonære pcen og en bærbar pc trådløst. Har satt opp trådløst nett fra Telenor en del ganger uten problemer. Prøvde å sette dette opp i går kveld, men fant ikke ut hva slags oppsett jeg skal bruke i forhold til NextGenTel. NextGenTel har jo aktivering via web. Kan ikke huske å ha skrevet inn noen form for passord slik som via Telenor i oppsettet til NextGenTel. Kan noen være så snille og forklare meg hva slags oppsett jeg skal bruke? Takknemlig for alle svar! Mvh JDM Du bruker den ruterene du har fått fra NGT og setter opp Asus WL-500G som en bridge i tillegg. Sånn: NGT NAT-ruter -> asus dings Dette gjør du ved å skru av NAT og DHCP på ASUS WL-500G
jdmonstad Skrevet 29. september 2004 Forfatter Skrevet 29. september 2004 Oki, forstår hva du mener. Men får det ikke til. Har du kjennskap til hvordan man løser det på Asus-en? Noen som kan forklare hvordan jeg gjør dette i detalj? På forhånd tusen takk! JDM
Trondj Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Gå hit Relativt.net der finner du det meste om NGT deres rutere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå