Gå til innhold

Hva er billig i Russland, Estland og Sverige?


Anbefalte innlegg

Imorgen så skal eg på studietur til østeuropa.

Jeg lurer i praksis på hva som er billig å kjøpe i disse landene(Russland, Estland, Sverige) Byene eg kommer til å være innom er førvrig: Stockholm, Talinn og St.Petersburg.

Jeg har hørt at musikk er billig der, er dette snakk om piratkopier eller geniune CD'r?

Effekter fra sovjettiden hvordan er det med det?

Klær skal også (visstnok) være billig...?

 

Hadde vært takknemlig for info på dette og/eller ting som er generelt sett greit å vite om disee landene.

 

:)

 

EDIT: Sprit, Alkohol o.l. er ikke noe vits å bable om da eg ikke drikker. ;)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du får kjøpt billige piratkopier (cd'er og dvd'er) i russland. det er ikke alltid de virker, men de er så billige alikevel. Kjøp ikke alt av samme selger, kjøp noen av vær (da større sjanse for at noen virker..) Veldig nye filmer er det ofte dritt kvalitet på, rusisk oversatt tekst, altfor lav lydspor..

 

Sikkert mulig å kjøpe krigs effekter, men på gata lurer de deg, så du burde ha peiling på hva du skal ha..

 

Stockholm er forøvrig dyrt, ikke noe spec. de har det samme som her, bare ler butikker av vær. hvis du vil ha klær og har penger er dette paradis, masse kule klær der. De har også market (husker ikke helt hvor det er, men det ligger midt i sentrum, like ved en stor kino.. ovenfor dronningenesgate inn til høyre)der kan du finne morsomme ting noen ganger. Har du piercing og det mange butikker/studioer som har tøffe, originale smykker..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...