Gå til innhold

Hvor ofte skifter du Mouse-Skatez?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Selger de Mouse Skates andre plasser enn nettbutikker (lei av porto o.l.)?

EDIT: Vet at Space World har padsurfers... men er Mouse Skates mye bedre?

Endret av Odland81
Skrevet

Spør like godt her i stedet for å starte en ny tråd.

Nå har jeg brukt tøymatte og kulemus i alle år og begynner å føle meg litt avleggs.

Om jeg skal kjøpe en komplett pakke med mus, matte (er ikke helt sikker her, er glad i gode gamle blå :love: ) og skatez.

Er det noen som har noen anbefalinger eller sterke overbevisninger?

Skrevet (endret)
Spør like godt her i stedet for å starte en ny tråd.

Nå har jeg brukt tøymatte og kulemus i alle år og begynner å føle meg litt avleggs.

Om jeg skal kjøpe en komplett pakke med mus, matte (er ikke helt sikker her, er glad i gode gamle blå :love: ) og skatez.

Er det noen som har noen anbefalinger eller sterke overbevisninger?

I208554.jpg

Microsoft IntelliMouse Explorer 4.0 PS/2 & USB

pris: kr 395, fra komplett

fUnc sUrface1030 dual-side Orange Musmatte for Gamers

124066.jpg

pris: kr 195,- fra komplett

gtms_2.jpg

Mouse Skatez

pris: 59,00 fra microplex.no

Endret av slez
Skrevet (endret)

Jeg vil anbefale dette: Everglide Giganta Optical Smoke, eller Everglide Fuze. Vil selvfølgelig også anbefale fUnc1030 og Steelpad 4S. Corepad likte gamer.no veldig godt, så den kan nok anbefales.

Mus:Mx1000, har ikke testet denne selv, men den skulle være utrolig god. Denne har jeg selv:Mx510, og er veldig fornøyd.

Man kan også kjøpe pakken "The Aimbot", med IM4 og Steelpad 4S.

Endret av Mongo FuRY
Skrevet (endret)

Har IceMat v.2(Bytta ut Func 1030 med IccMat v.2 for ikke så lenge siden :w00t: ) med MX500 og Padsurfers som slites ned etter 7-14 dager :wallbash::realmad:

Endret av seroxat
Skrevet

Hyperglide er tingen, dem selger det på www.hyperglide.no eller www.microplex.no

Har faktisk ikke måttet bytte på min intelli 3.0 og det har gått rundt 4 måneder og de er dessuten veldig gode å glatte :D (er vel hele poenget med skatez)

Det som skiller hyperglides fra vanlige skatez er vel at hyperglides er museføtter som du bytter helt ut på logitech mus og limer oppå de orginale museføttene på microsoft mus

Anbefales!

Skrevet
Hyperglide er tingen, dem selger det på www.hyperglide.no eller www.microplex.no

Har faktisk ikke måttet bytte på min intelli 3.0 og det har gått rundt 4 måneder og de er dessuten veldig gode å glatte :D (er vel hele poenget med skatez)

Det som skiller hyperglides fra vanlige skatez er vel at hyperglides er museføtter som du bytter helt ut på logitech mus og limer oppå de orginale museføttene på microsoft mus

Anbefales!

Tenker jeg skal teste disse, har siklet på dem en god stund, men det blir liksom ikke å bestille en vare fra microplex til 59.- og betale 150 i frakt o.l. blir liksom for dumt... ;)

Edit: Har en kompis som har bestilt inn teflonteip fra jobben hans... gleder meg til å teste ut det.

Hurra for meg post nr. 400! :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...