big_mama Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Når jeg spiller enkelte strategispill som c&c generals, d-day og desert rats vs africa corps klikker pcen helt fulstendig etter noen få sekunder det går ikke an å trykke ctrl+alt+delete engang. Jeg har Windows XP Pro. Noen som har det samme problemet eller vet hvordan man løser det?
Magus Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Beskriv problemet litt nøyere... hva mener du med klikke? Fryser bildet? Blir det svart? Hva slags grafikkort har du? Har du overklokka det?
P-in-P Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Beskriv det nermere som sagt over og skriv opp hardwaren i maskina di! Gå også inn i Bios og sjekk tempratur på CPU!
Windoge Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 CPU eller skjermkorttemperatur om jeg skal gjette på din korte beskrivelse.
big_mama Skrevet 25. september 2004 Forfatter Skrevet 25. september 2004 bildet henger seg fast. cpuen er på 31c har 9600pro 2.4 intel pentium 1.5gb ram spillet har fungert før men har pluttselig begynt å klikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå