Gå til innhold

Er dette vannkjølingsettet bra?


Anbefalte innlegg

Vurderer å gå til innkjøp av vannkjøling til kjøling av CPU, men hadde ikke tenkt å legge masse penger i dette med en gang (kanskje utvide etterhvert). Kom over dette settet på komplett.no, og synes prisen var meget hyggelig. 1595,- for et komplett vannkjølingssett (til CPU). Det jeg lurer på er om noen har erfaringer med dette settet. Går det å utvide etterhvert med kjøling av chipsett evt)Er helt fersk på vannkjøling og tar imot gode råd og tips med stor takk :)

Leste et par tester om dette settet som virket meget positive.

 

Settet heter Waterchill CPU cooling kit KT03- L20/220V - Vannkjøling

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=121790&cks=PRL

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at settet til 2095,- inneholder antartica blokka.500 kr opp i pris er med i budsjettet. :) Men hvis jeg legger til 500 til, så har jeg dual radiator settet. noen mening om d? Har et Chieftec Dragon midi tower.får jeg plass til dette?

Endret av Arco
Lenke til kommentar
Ser at settet til 2095,- inneholder antartica blokka.500 kr opp i pris er med i budsjettet. :) Men hvis jeg legger til 500 til, så har jeg dual raid settet. noen mening om d? Har et Chieftec Dragon midi tower.får jeg plass til dette?

Med litt modifikasjoner så skal det ikke være noen problemer å få plass til en dual radiator i det kabinettet, nei.

 

Ettersom du kun skal kjøle CPU, og ikke klokke veldig mye, vil en enkel radiator holde.

Lenke til kommentar
Ser at settet til 2095,- inneholder antartica blokka.500 kr opp i pris er med i budsjettet.  Men hvis jeg legger til 500 til, så har jeg dual raid settet. noen mening om d? Har et Chieftec Dragon midi tower.får jeg plass til dette?

 

Vil ikke si du har dual RAID, men Dual Radiator.... id=di :no:

 

Måtte bære!

Endret av tbend
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...