oerhört Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Det går helt ypperlig å spille Thief: The Dark Project i Windows XP - det meste som kan gå galt finnes det enkle måter å fikse (Søk evt. her). Spillet er langt mer involvert enn Splinter Cell, selv om sistnevnte er mye nyere og penere. Dessuten eksisterer det bokstavelig talt flere hundre fanlagde oppdrag på internett, hvorav mange titalls holder profesjonell kvalitet. Spillet er videre tilgjengelig for en femtilapp, så det eksisterer ganske enkelt ingen grunner til at en sniketilhenger ikke skal eie dette. Skal du spille et snikespill på markedet, er det første Thief-spillet spillet for deg. Det har en av bransjens tøffeste fantasi-verdener, herlig lyd, strålende oppdrag og fleksibelt gameplay.
Biffer'n Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 No One Lives Forever 2 er et kongespill Ellers liker jeg også Call of Duty og MOH. Utrolig moro. Skal skaffe meg Metal gear 2. MoH er jo tidenes mest overvurderte actionspill. Selv på snikeoppdragene feiler spillet så stygt at det ikke er mulig
Zardoz Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Selvskrevne er også Deus Ex 1 og 2, som befinner seg i nær fremtid. 1`eren har klart best story og gameplay. 2`eren har bedre grafikk, og er bare sånn middels vellykket story- og gameplaymessig Et godt valg er også science fiction-klassikeren System Shock 2, hvis story, gameplay og stemning er viktigere enn dagens grafikk-krav. Meget bra spill Alle disse kan du snike mye rundt i, oppgradere skills og bruke "stealth". Thief-serien er også meget bra, men da bør du kunne akseptere okkulte elementer
Janivars Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Metal Gear Solid spillene!!! Kan du gi meg en beskrivelse av åssen de er? Trodde det var sånn maskiner som gikk rundt å skøt på hverandre jeg ..
Biffer'n Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 MGS er ett action spill med en god story og som er veldig filmatisk... Har egentlig ikke spilt det så mye...
ehs5 Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Metal Gear Solid spillene!!! Kan du gi meg en beskrivelse av åssen de er? Trodde det var sånn maskiner som gikk rundt å skøt på hverandre jeg .. Metal gear solid er en type "snikespill". De fleste spillene handler om å infiltrere bygninger (eller båter osv.) for å finne en ny type masseødeleggelsesvåpen kalt "Metal Gear". Du burde prøve å drepe minst mulig folk, så stille så mulig (drep de med en lydløst våpen!). Metal gear solid har en veldig god historie og du kan virkelig leve deg inn i historien som trådstarter ba om. Spillene har også mange skjulte/ikke skjulte humoristiske ting! Veldig bra spill-serie! Ps: Du styrer en mann, ingen maskiner.
Deadringer Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 QUOTE (oerhört @ 21/09/2004 : 13:33) Thief: The Dark Project. Hvilket av Theif-spillene er det? 2 ? Det er vel nummer 3. hehe neida, det er 1'eneren!
Bear^ Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Jeg har nå kjøpt "Hitman Contracts" fra gamesmix til 188 kr, og det er egentlig det beste snikspillet jeg vet om. Har spillet Splinter cell, men det er mere "god-type" snik spilling hvor Hitman er mere "bad-guy" snike snike snike spill
ehs5 Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Jeg har nå kjøpt "Hitman Contracts" fra gamesmix til 188 kr, og det er egentlig det beste snikspillet jeg vet om. Har spillet Splinter cell, men det er mere "god-type" snik spilling hvor Hitman er mere "bad-guy" snike snike snike spill lol, ja hitman er gøy. Godt med litt forandring fra "good guy" til "bad guy" innimellom
Xeenon_ Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 (endret) Deus Ex edit: whatever zardoz said Endret 23. september 2004 av orcblood
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå