Gå til innhold

Syke, syke menneseker!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=245996

 

Jeg blir rett og slett FORBANNET!

 

:realmad:

 

Dødstraff???

 

JA TAKK!!!

Quote VG:

"Saken har sjokkert tyskerne på grunn av sin råskap, og fordi hele syv av de tiltalte tidligere har forgrepet seg på flere barn."

 

Dette viser hvor stor gjentagelsefaren virkelig er! Så de beste ville være dødsstraff! Kanskje dødsstraff ikke vil være avskrekkende nok for alle, men i allefall vil gjentagelsesfaren være lik 0!

Lenke til kommentar
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=245996

 

Jeg blir rett og slett FORBANNET!

 

:realmad:

 

Dødstraff???

 

JA TAKK!!!

Quote VG:

"Saken har sjokkert tyskerne på grunn av sin råskap, og fordi hele syv av de tiltalte tidligere har forgrepet seg på flere barn."

 

Dette viser hvor stor gjentagelsefaren virkelig er! Så de beste ville være dødsstraff! Kanskje dødsstraff ikke vil være avskrekkende nok for alle, men i allefall vil gjentagelsesfaren være lik 0!

Det er det jeg har sagt hele tiden! Veldig synd at det er mange her som forsvarer slikt som nettopp har skjedd.

Lenke til kommentar
Det er det jeg har sagt hele tiden! Veldig synd at det er mange her som forsvarer slikt som nettopp har skjedd.

Javel, hvem da?

Gi meg ET eksempel.

hvorfor det?

:ermm:

 

han lurer på hvor du har det fra? hva er det der for et svar?

 

 

men jeg vet hvor du har det fra. fra pedofili-tråden. Men jeg ser at du enda ikke har forstått at det var ingen som støttet forgripelser.

Lenke til kommentar
Det er det jeg har sagt hele tiden! Veldig synd at det er mange her som forsvarer slikt som nettopp har skjedd.

Javel, hvem da?

Gi meg ET eksempel.

hvorfor det?

:ermm:

 

han lurer på hvor du har det fra? hva er det der for et svar?

 

 

men jeg vet hvor du har det fra. fra pedofili-tråden. Men jeg ser at du enda ikke har forstått at det var ingen som støttet forgripelser.

Det var egentlig bare for å provosere, men når noen mener at pedofile bør få enda en sjanse etter endt soning for pedofile overgrep, så mener jeg at de indirekte støtter det.

Lenke til kommentar

Leste om den saken tidligere i dag. Fy faen at det går an! Jeg er imot dødsstraff av prinsipielle årsaker, men om en eller annen gikk løs på disse folka med en sløv potetskreller til det bare var strimler igjen, ville jeg ikke følt fnugg av sympati.

Håper de blir sittende i fengsel og får bank av medfanger i resten av deres tid.

 

Amen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...