AK47 Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Har startet pre-loading, og slipper vel turen til butikken. Men vil jeg få ned like mye fra Steam, som jeg får ved kjøp av spillet i butikken? Jeg er litt grønn på hvordan dette blir, og jeg mener å huske å ha lest at det føler med noe CS-greier også når vi kjøper Half-Life2. Og en annen ting: Får man noe mer når man kjøper CS condition zero og deretter Half-life2? Eller er det likesågreit å vente på Half-Life-lanseringen?
Pytagoras Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 CS:Source blir også tilgjengelig for de som kjøper Half-Life 2 over Steam. Eneste forskjellen er at man ikke får CD/DVD med spillet på, spillcover og manual. Foreløpig finnes det ikke noe ekstra for de som kjøper CS:CZ og deretter Half-Life 2.
KydeX Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 De som har kjøpt/kjøper CS:CZ får laste ned og spille CS:Source beta. Men når HL2 kommer vil alle kunne spille det, så jeg ser ikke vitsen med å kjøpe CS:CZ nå dersom du ikke ønsker å spille gjennom det da.
AK47 Skrevet 21. september 2004 Forfatter Skrevet 21. september 2004 (endret) Har nå lastet ned Half-Life2 via Steam. Men jeg skjønner ærlig talt ikke så mye etter det. Ikke et eneste sted ser jeg det jeg har lastet ned Bortsett fra i mappa SteamApps, hvor jeg ser fire GCF-filer... edit: irriterende med trådløst tastatur når batteriet begynner å bli dårlig! Endret 21. september 2004 av AK47
AK47 Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 Leser nå at Half-Life2 kan kjøpes i dag. Men disse filene forblir ukjente, og jeg leser på via Steam at de siste fasene er lagt ut underveis. Selv om jeg har logget meg på og kikket rundt på deres opplegg, så har jeg ikke funnet mer å laste ned. Jeg vet da pokker meg ikke engang hvor mange faser jeg har lastet ned Noen gode råd?
nåvi Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 4 filer på tilsammen 3.33GiB i SteamApps mappen skulle stemme rimelig bra det. Så er det bare å vente til 20:00 i kveld og sitte klar med Visa kortet!
chokke Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 bestiller vel imorra tipper jeg, regner med at trafikken er SKITHØY i natt
AK47 Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 4 filer på tilsammen 3.33GiB i SteamApps mappen skulle stemme rimelig bra det. Så er det bare å vente til 20:00 i kveld og sitte klar med Visa kortet! stemmer, 3,34GB Fram med VISA
GoldlaXiE Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Her ligger det 3,41gb.. håper det er riktig! 10 minutter igjen nå!!! *spent*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå