Hr. Jenssen Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Hei! Jeg hadde tenkt å ha et lite LAN om ei lita stund, og har allerede begynt å "forberedt" meg på spill vi skal spille! Da jeg prøvde ut Vice City - Multiplayer modden, begynte jeg å tenke på GTA2, og hvo ekstremt morsomt vi hadde det da vi linka det i "gamle-dager"! Jeg vet nå at det er slik at GTA2 IKKE vil fungere på XP, men finnes det ikke noen patcher om fikser dette? I såfall, legg ut en link da! Takker så uendelig mye for positive resultat!
genesis Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 (endret) du har prøvd kompatibilitetsmodusene? høyreklikk (på eks. snarvei), egenskaper, og resten må en nesten forstå selv Endret 20. september 2004 av genesis
Hr. Jenssen Skrevet 21. september 2004 Forfatter Skrevet 21. september 2004 du har prøvd kompatibilitetsmodusene? høyreklikk (på eks. snarvei), egenskaper, og resten må en nesten forstå selv Fungerer det da? Blir det noen forandringer i grafikk og lyd da?
alos Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 ja du må laste ned en xp patch. Du finner den på gta2`s hjemmesider. Skulle gjerne ha gitt deg link, men spillesider blir sperret her jeg sitter nå..
alos Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 (endret) forresten fant den her: http://planeta.terra.com.br/informatica/ab.../gta2_dicas.htm Endret 21. september 2004 av alos
Hr. Jenssen Skrevet 22. september 2004 Forfatter Skrevet 22. september 2004 Hvorfor bare ikke spill VC?? Fordi at GTA2 har en multiplayer funksjon, som fungerer perfekt, har ingen bugs, og der er det trafikk! Dessuten kan man "leie inn" gjeng-medlemmer som skyter på fiendene! BTW: Alos, TAKKER! Skal prøve den nå, etter jeg har lastet ned den! ENDELIG blir det GTA 2 på meg!
Bluebeans Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 GTA 2 er sjitgøy på lan. Men at det er bugfritt er feil. Viser av og til at enkelte ikke har drept noen. Selv om de har 20-30 kills.
Hr. Jenssen Skrevet 22. september 2004 Forfatter Skrevet 22. september 2004 GTA 2 er sjitgøy på lan. Men at det er bugfritt er feil.Viser av og til at enkelte ikke har drept noen. Selv om de har 20-30 kills. Ja, det er jo en bug, og den finnes flere (som i alle spill) men det jeg mente er at det er ikke 90% fyllt med bugs, slik som GTA VC's multiplayer mod!
Sigga Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Syns nå den nye VC multiplayer versjonen fungerte ganske så bra da...Men har jo GTA 2 og....
Aleksweb Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Er det noen som vet om man kan spille gta2 over nett? (ikke lan, men over internett........) Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå