RayBay Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 (endret) Hei.. Lurer på en ting... Har tenkt å kjøpe meg en dvd brenner, men så vet jeg ikke hvilken jeg skal velge... Har hørt at det er bra å ha både dvd-r og dvd+r eller hva det heter... Men ikke vet jeg Brenneren bør være minst 8x Mvh Kjetil Endret 20. september 2004 av RayBay
lancaster Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Hei, jeg anbefaler nå at du går for en dual layer brenner. Platene for å brenne to lag er svinedyre nå, men det spiller ingen rolle fordi de vil gå ned, og du kan bare bruke vanlige plater imellomtiden. Ikke er dual layer brennerene noe særlig dyrere heller. Kanskje en hundrings eller to, toppen. Jeg har NEC 3500 16 X og er stooor fornøyd med den... Ikke glem at det nok ikke er noe å satse på å kunne brenne i 16 x med engang, eller 8 for den saks skyld. 16 x tilsvarer 22 MB i sekundet, og det er ganske mye, selv for en nyere maskin. Kjøp en brenner som tar DVD+R, DVD+RW og - av de samme, da har du alle formatene som du trenger. Foressten, hvis du brenner i + formatet så er det større sannsynlighet for at den funker på en vanlig DVD leser og lignende. Håper dette hjelper, Hilsen Steffen
RayBay Skrevet 20. september 2004 Forfatter Skrevet 20. september 2004 Takker for svaret Fant den på NEC 3500 Var jo ikke så altfor dyr den heller.. så jeg går nok får den
lancaster Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Vær obs på at det ikke følger med no programvare da...Nero 6 funker utmerket btw.
AzureCloud Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Vær obs på at det ikke følger med no programvare da...Nero 6 funker utmerket btw. Er det noen som selger den med software (f. eks. Nero 6)?
RayBay Skrevet 21. september 2004 Forfatter Skrevet 21. september 2004 lancaster: vet...Men har Nero fra før ellers takk for informasjonen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå