Gå til innhold

Ny 3660 eller vente til 6630?

Eirik-h

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarte å knuse skjermen på min Nokia 3660 forrige uke. Forsikringsselskapet sa jeg bare skulle kaste den og jeg fikk penger. Nå har jeg ingen telefon lenger. Bør jeg kjøpe ny 3660 til 2500,- eller bør jeg vente til 6630 kommer. Må ha en telefon med alt 3660 har og det må være nokia så da står valget mellom de 2. Er det verdt å vente til 6630 kommer og heller låne en gammel telfon til den kommer eller skal jeg kjøpe ny 3660? Er 6630 verdt det? Og hvor mye koster 6630?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6260 da?

Den har jo alt 3660 har pluss radio.

Og mp3 i stereo lyd., men til en pris på rundt 3500,- pluss pluss ville jeg heller tatt en nærmere titt på den, med mindre du absolutt må ha 3G og mp-kamera. Spørs vel også litt på prisen på 6630.

Skrevet

Nokia 6630 kommer nok lett opp i nesten 5000 kr hos de fleste forhandlerne.

Men hvis prisen ikke er noen hindring så vil jeg nok anbefale at du venter på 3g, grunnet høyere "internett" hastighet og 3g fordelene.

Ellers ser 6630 å bli en konge telefon :)

Skrevet

Da gidder jeg ike vente til 6630 kommer. Det er litt dyrt. Får vente til litt utti 2005 når prisen har gått ned :thumbup: Men vet dere sånn ca hvor mye 6260 vil koste da eller? Hvis den blir litt for dyr går jeg nok for en ny 3660....

Skrevet

6260 ville jeg ikke ha vurdert grunnet en stanby tid på svake 144 timer, og den vil ligge langt under dette i virkeligheten. 1; maks 2 dager med normalt bruk kan forventes...

Kjøp heller 6600 :)

Skrevet

Har lyst på 6630. Men den er altfor dyr og det er altfor lenge å gå uten mobil. Det tar vel en stund for den å gå ned i pris så jeg klarer meg ikke så lenge uten telefon. Kjøper den til neste år.

Skrevet
Jeg liker ikke 6600 Den er ufyselig..

øhh..hvorfor er 6600 ufyselig mens 3660 er såå digg? :nei:

vet ikke helt om jeg sier meg enig med det der ass ;)

men man kan jo mene hva man vil :p

Skrevet
Jeg liker ikke 6600    Den er ufyselig..

øhh..hvorfor er 6600 ufyselig mens 3660 er såå digg? :nei:

vet ikke helt om jeg sier meg enig med det der ass ;)

men man kan jo mene hva man vil :p

Fordi jeg mener at 6600 er en stygg kloss mens 3660 er et mesterverk i design.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...