Jump to content
Sign in to follow this  
Kløno

TES: Game of the Year Edition

Recommended Posts

Har kjøpt Game of the Year Edition av The Elder Scrolls III - Morrowind.

Er det slik at eg BØR instalere tilleggspakkene før eg begynner. Eller skal eg fullføre morrowind før eg instalerer/fortsetter på neste CD.Har til nå kun instalert Morrowind(CD1).

Litt usikker :blush:

Innstaller morrowind først å lek deg litt, cd 2 kan du bare drite i tror det bare er construction set som er på den? Men du trenger bare spillet først, så når du har kommet i gang kan du innstallere de andre tingene :)

Du BØR installere Tribunal først hvertfall, siden Journalen blir fikset i den. Jeg pleier å legge inn begge utvidelsespakkene men en gang, hver gang jeg :)

ok. kan du fortelle kort hva som skjer når eg instalerer tribunal og bloodmoon.

Er desse egne spill (som W3 TFT) eller...

Står det ikke på pakken da? :)

Som Complexion sier så bør du ihvertfall installere Tribunal ettersom journalen blir mye bedre og oversiktelig da.

Men pass på at du installerer Tribunal først! Hvis du begynner med Bloodmoon så klikker hele spillet.

Som Complexion sier så bør du ihvertfall installere Tribunal ettersom journalen blir mye bedre og oversiktelig da.

Ja, med og uten er to forskjellige verdner, for å si det sånn..

Edited by aero^^

Du kan bare installere alt, det gjør ingenting. Du trenger ikke (og bør ikke) begynne på storyen i tilleggspakkene før du er mer erfaren (både deg og characteren din).