Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

hva er Politi knapp?


El Matador

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234

Tror det blir brukt i forbindelse med trimming av mopeder o.l. Du har en diskrè knapp på styret der du kobler trimmen inn/ut (turtallsbegrensning?), slik at du unngår å bli bøtelagt ved en evt. kontroll.

Endret av Slettet+891234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Er purken vilkelig så dumme at de ikke merker en sånn? Vil dere anbefale en sånn?

I og med at "purken" består av forskjellige mennesker med ulik intelligens, er det ikke godt og si. Hvis man monterer det skjult, er vel sjansen for å slippe unna tilstede.

 

Personlig vil jeg, av årsaker som har med forsikring og regress å gjøre, ikke anbefale deg å trimme. Dette selv om jeg vet hvor forferdelig frustrerende det er å ikke kunne følge trafikken ordentlig.

Lenke til kommentar

den gjør at du kan switche den over og stille in et max turtall, altså den fungerer som en turtallsperre. slik at du kan switche over den og mopenden går ikke fortere en du vill...... shønner?, men om den fungerer veldig godt er en annen sak, en kompis har det, og når han skrur den på så slår motor kun på halvt turtall, noen som resulterer i en veldig skranglete og usansynelig lyd.... tror ikke du vill slippe unna med den nei

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Purken blir lurt rundt lillefinger'n hvis du bare gjømmer den godt nok...

 

Men hvis du kjører forbi en fartskontroll og dem måler deg i 80, og du setter på turtallsperra når de kommer etter deg og stopper deg, TROR jeg du kan drite i det :p:tease:

 

Den er btw, litt vrien og montere hvis man ikke har så veldig peiling...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...