Gå til innhold

Nytt skjermkort i ny PC ?

ghettotrygve

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på å kjøpe MPX Gamer K8 - K8T800 Athlon64 DDR400 Det eneste som plager meg er skjermkortet. Noen forslag til hvilket skjermkort jeg bør oppgradere til?

Hadde i utgangspunktet tenkt å bruke 10 000 på PCen, så derfor er det ikke SÅ mye igjen til et ekstra skjermkort, men 1000-2000 kan jeg bruke.

Jeg er ikke noen spill-fanatiker.. Men bruker PCen til grafikk-redigering og Sims2.

Har tenkt kjøpe Samsung 19" LCD, Syncmaster 910T, hvis det har noen betydning.

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For 1000,- får du et 9600pro, og for knappe 2000,- et 9800pro. Sistnevnte yter mye bedre i spill, men jeg tviler ikke på at 9600pro vil holde til ditt bruk.

Skrevet

Har gjort det samme selv mange ganger. Fabrikkmaskiner har ofte "dårlig" skjermkort for å spare kostnader. Ofte er også den orginalt installerte windows / programpakken full av unødvendige og utgåtte produkter. format c: er vel velkjent fenomen her ;)

Skrevet

Jeg vil anbefale et 9800pro! Bundelen er omtrent den eneste forskjellen mellom de to kortene du har satt opp. Kjøper du et 9800pro kan du vente med å oppgradere i en god stund til. Så jeg vil påstå at det lønner seg å kjøpe et 9800pro fremfor et 9600pro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...