Gå til innhold

Casemods drømmen brast!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt kan moddes, alt kan fikses - skal ikke være noe større problem med dette kabinettet enn andre kabinetter. Selv falt ikke dette kabinettet i smak her i gården, men - "Whatever floats your boat!" :)

Vil også holde meg borte fra "pulver" i vannkjølingsoppsett, og heller satse på flytende UV tilsetning a'la Glowmotion e.l.

Skrevet

Finne en dør gjør du vel neppe om de ikke produserer dører med plexiglass. Å lage en selv kan da bli like fint som ferdigkjøpt ( om ikke finere i de fleste tilfeller ). Er du ikke så veldig nevenyttig kan du ta turen innom microplex.no og se på ferdig kit-ene de har der.

Skrevet

Siden det bygger på en chieftec kabinett så regner jeg med at du kan kjøpe en dør med ferdigmontert plexi;) orker ikke finne link, men de har det sikkert på microplex.no .. eventuelt male døra lilla, da

Skrevet

For meg ser det hvertfall ut som om det er en plate bak selve utskjæringene. Da skulle det ikke være mer vanskelig enn å fjerne denne platen, og så feste plexi der. Plexi får du kjøpt hos glassmesteren der du bor. Sjekk gulesider.

Skrevet
Liker chieftec godt... Ikke ferdig modda og MASSE potensiale.....

Go` kabinetter

da er så mongen som har chieftec, så eg ville gått for et anna kabinett :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...