Jump to content
Sign in to follow this  
TimmyTheRapboy

Garantisak på psdata.no?

Recommended Posts

Fikk mitt Connect 3d X800XT PCIE-kort fra psdata.no her i uken, men etter å ha innstallert det så frøys bildet to-tre ganger. Den siste gangen viste seg å være fatal, ettersom skjermen ble svart til og med etter at jeg prøvde å restarte. Har sjekket om det er power på kortet, og det var det. Viften funket fint, men da er det tydeligvis noe annet som ikke fungerer på kortet. Så hvordan skal jeg gå fram for å få et nytt kort fra psdata.no?

Share this post


Link to post

du har jo både angrerett og reklamasjon på din side. SKulle ikke være noe problem.

 

Ta kontakt med dem, psdata har ikke akkurat ry på seg for å la kunder sitte igjen med skjegget i postkassa.

Edited by ^fmj

Share this post


Link to post
Takk for svarene :)

 

Carnifex: Sendte du dem bare en mail og forklarte situasjonen? Eller hva gjorde du?

Jeg sendte en mail ja. Forklarte situasjonen og fikk raskt svar tilbake med tillatelse til retur. I den mailen fikk jeg ett returnummer som jeg måtte bruke i kommunikasjonen videre. Sendte så pakken tilbake som norgespakke.

Share this post


Link to post

IKKE bruk angreretten på defekte ting. Da risikrer man at webshopen selger kortet til en ny bruker som da må bytte osv.

 

Ting som er ødelagt reklamerer man på.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...