Gå til innhold

Et simpelt, men trengende spørsmål.!


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tenkt og kjøpe meg PC etter konfirmasjonen.

Jeg skal bestille gjennom komplett sin "PC-Bygger" og har allerede funnet meg en Pc jeg skal kjøpe.. Spørsmålet er at MÅ jeg kjøpe med OS?

Jeg har allerede et OS hjemme.. Men det står jo på komplett sin greie:

"Varen er for å selge PC uten OS på web PS: Dette er ikke en PC eller en fysisk vare !!!!!! "

Hva betyr dette?

Betyr det at jeg må bestille med et OS fra de?!?!?

 

Takker for alle seriøse svar.

Endret av BrokenTomato
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei igjen, leste hele greia om igjen.. Ja jeg skal bygge selv...

 

Men til han som sa noe om Linux.

Hvis jeg laster ned Linux på denne pc'n og den nye kommer med ingen OS, hvordan får jeg da Linux inn på den?

 

Og en ting til, hvordan er Linux? er det like bra som windows?

 

-Kan godt tenke meg positive og negative sider med Linux!! Takk

Endret av BrokenTomato
Lenke til kommentar

Dessitent:

Nå har det seg slik at jeg ikke har all verdens peiling på hvilke hovedkort som passer til hvilke CPu'r o slikt. Dessuten er det så greit med PC-Bygger for da er alt jeg trenger med, ingen sjangs for at jeg har glemt no!

Dessuten har jeg nok ikke penger nok til og kjøpe meg en P4.. Hadde tenkt meg XP1800+ Holder i massevis for meg.. Satser mer på RAM (DDR) og 3DKort Geforce 4 MX! (Foreløpig, til jeg får mer penger skal jeg kjøpe nytt)

Endret av BrokenTomato
Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-10 20:22, jgrondal skrev:


Men til han som sa noe om Linux.

Hvis jeg laster ned Linux på denne pc'n og den nye kommer med ingen OS, hvordan får jeg da Linux inn på den?


Hvis du har cd-brenner, er det bare å brenne en ISO-image av Linux. Denne er bootable og kan installeres på alle PC-er enten de har noe OS inne fra før eller ikke.

Quote:


Og en ting til, hvordan er Linux? er det like bra som windows?


Mye bedre :smile:

Lenke til kommentar

Du lurte på om du skulle ha Linux som operativsystem.

 

Etter hva jeg ser virker det ikke som om du kan mye om PC. Og du skal sikkert bruke maskinen din til spilling. Så å gå for Linux er ingen smart løsning. Du burde heller gå for windows da dette er myeenklere å bruke og fordi alle produkter som selges i butikker fungerer under windows.

Ett OS er ett operativ system.

 

Jeg ønsker ingen fjortiser som kommer her og sier att Linux erbest og at alle kan bruke det. det stemmer ikke. Hold deg til windows så erdu sikker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...