Jump to content
Sign in to follow this  
MokkaKaffi

t630 som TV-fjernkontroll

Recommended Posts

Tror IR senderen på 630 er altfor svak til å kunne brukes til noe sånt.

Absolutt ikke.

Generelt sett er alle mobilers Ir for svak igrunn, derfor de holder kun på 2-3-noenganger-4 meter.

Men som nevnt her finnes det bare IR-program (psiloc total irremote) til Symbian telefoner (Disse er symbian telefoner bla. 6600,Sx1, sendo X, 3650,3660 ,ngage,ngage QD med flere.)

Prøver å sette opp Qtek2020 til dette, men det virker som om den ikke tar imot IR signalene fra fjernkontrollen når den skal "læres opp". Utrolig irriterende.

Edited by 356speedster

N-gage er ikke kompatibel med ir-remote siden den ikke har ir, men man får installert den siden den ahr symbian.

Får nok instalert det.. Men jeg tror ikke det hjelper så mye siden den ikke har IR :D

Gprs prisen din...

Oki.

Fikk ikke cMesseger til å funke jeg.

Jeg er ganske sikker på at jeg har setti opp alle instillingene, men når jeg trykker på connect, står det først at jeg er tilkobla GPRS, men så blir GPRS symbolet borte så skjer det ikke noe. Noen som vet hva som skjer?

Men det som var litt rart var at når jeg gikk på msn på pcen etterpå var nicket mitt forandra til "(null)"

:ohmy:

Edited by ehs5

hadde t610 før jeg fikk d500. Da hadde jeg ett program som fungerte som fjernkontroll til pcen. Men det gikk gjennom bluetoothen. og den fungerer jo på ti meters avstand. greit å ha når du har projektor som bare er tilkoblet pcen

:thumbup: