Gå til innhold

Noe seriøst galt med musa.


Ozzi

Anbefalte innlegg

Jeg hater PCer. Når man kjøper noe nytt skulle man da tro at det skulle fungere. :mad: Når jeg starter maskina mi så kommer jeg til der jeg skal skrive inn passord. Der fungerer musa som bare det. Men når jeg har logget på og har kommet til skrivebordet har hele dritten låst seg. dette er den idiotiske musa jeg har: Logitech Cordless Desktop MX Trådløs tastatur/mus, USB/PS-2

Tastaturet fungerer helt fint, men hva betyr det når ikke musa fungerer. Har så lyst til....ARGGGGGGGGG :mad:

er forresten ikke noen smiley her som kan utrykke hvor oppgitt og forbanna jeg er på den musa nå. Please hjelp meg. Sitter faktisk å roper det nå.

Endret av Ozzi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uansett så skal jeg kjøpe ny mus. En som ikke må lades opp. Ikke noe er så irriterendes som en mus som streiker midt i CS og må lades opp. Men hvis jeg bytter ut musa så må jeg vel ikke bytte ut tastaturet også vel?

Nei, du kan bruke kun tastaturet også, så lenge du har nok usb-porter (antar jeg du har), eller du kan bruke converteren som skal følge med ihvertfall mus, til å plugge i PS/2

 

EDIT: Forresten så er det et veldig lurt valg å gå for mus med tråd til gaming...

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Tror jeg har hatt det samme problemet...

Hos meg låste det seg veldig ofte og det ble en smule frustrerende etter hvert...

jeg måtte ta musa ut og inn av inngangen sin en del ganger før det begynte å funke igjen...

Var sånn en stund helt til jeg fant løsningen på problemet mitt!

 

Jeg kjøpte en ny og bedre mus! :D

 

DoctorMacabre

Lenke til kommentar

Trådløse mus er noe tull til gameing, men jeg har sett en spesiell musematte som lader opp ting som ligger på den med etslags magnetfelt. Mobiler, mus, mp3 spillere osv blir ladet bare av å ligge på den. tror ladematten måtte stå i USB kontakt eller no for å få strøm. Hadde jo sikkert funket å lade musen samtidig som den er i brukt...

Lenke til kommentar
Trådløse mus er noe tull til gameing, men jeg har sett en spesiell musematte som lader opp ting som ligger på den med etslags magnetfelt. Mobiler, mus, mp3 spillere osv blir ladet bare av å ligge på den. tror ladematten måtte stå i USB kontakt eller no for å få strøm. Hadde jo sikkert funket å lade musen samtidig som den er i brukt...

blir ikke poenget med "trådløs" borte da?

Lenke til kommentar
Trådløse mus er noe tull til gameing, men jeg har sett en spesiell musematte som lader opp ting som ligger på den med etslags magnetfelt. Mobiler, mus, mp3 spillere osv blir ladet bare av å ligge på den. tror ladematten måtte stå i USB kontakt eller no for å få strøm. Hadde jo sikkert funket å lade musen samtidig som den er i brukt...

blir ikke poenget med "trådløs" borte da?

Noe, men ikke alt ;) du slipper f.eks at ledningen henger seg fast og du må dra i den. Du TRENGER heller ikke å bruke den musematten hvis du skal et annet sted i rommet. Du kan jo bare ta med deg musa og et donald blad f.eks :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...