Gå til innhold

Feil på Waterchill?


Sinnapels

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så mye enklere å hjelpe hvis den som trenger hjelp beskriver akkurat hva han har gjort, hvoran han har montert dette, akkurat hvilket sett han har, ALL info om system og hele pakka, Hva man har prøvd og ikke prøvd, for da er det så mye enklere for folk med peiling på vannkjølingå se hva som er feil, for det er det tydeligvis.

 

Håper du får fikset dette i allefall:D

Lenke til kommentar

Altså, jeg kjøpte en pakke på komplett.no en sånn derre komplett pakke....

 

Jeg monterte det som det stod i manualen og alt funka fint....

 

jeg kjøpte sånn sterilt vann på apoteket og har helt i anti alge greier....

 

btw. Jeg har et program som fulgte med hovedkortet (epox 8rda3+) som heter usdm (Unifided system diagnostic manager) og det programmet måler tempen direkte fra hk. Den popper opp på skrivebordet når tempen nærmer seg 60c.

Og når jeg går ut av spillet jeg spiller (Litt tyngre feks. Doom3 og generals osv.)

Så detter tempen mistenkelig fort... Kan det tenkes at det programmet kræsjer med de spilla? Det står samme temp i det programmet også i oppstarten.

 

Har sånn "Magic health" på hk. hvor temp ol. står helt i oppstarten.....

 

Kjekt å fått det til å funke perfekt.... :D

Lenke til kommentar
Altså, jeg kjøpte en pakke på komplett.no en sånn derre komplett pakke....

 

Jeg monterte det som det stod i manualen og alt funka fint....

 

jeg kjøpte sånn sterilt vann på apoteket og har helt i anti alge greier....

 

btw. Jeg har et program som fulgte med hovedkortet (epox 8rda3+) som heter usdm (Unifided system diagnostic manager) og det programmet måler tempen direkte fra hk. Den popper opp på skrivebordet når tempen nærmer seg 60c.

Og når jeg går ut av spillet jeg spiller (Litt tyngre feks. Doom3 og generals osv.)

Så detter tempen mistenkelig fort... Kan det tenkes at det programmet kræsjer med de spilla? Det står samme temp i det programmet også i oppstarten.

 

Har sånn "Magic health" på hk. hvor temp ol. står helt i oppstarten.....

 

Kjekt å fått det til å funke perfekt.... :D

Er det vannblokker til chipset og vga også i det settet? Det kan føre til høye temperaturer.

 

Ellers skal du ha 0,02mm lag kjølepasta, og du må skru blokka 100% plant påplass. Hovedkortet lyger alltid, så bare deaktiver tempmåling der og overse temperaturene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...