Gå til innhold

Skumle Spill, forslag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
System Shock 2 og Undying kommer høyt opp på listen min over skumle spill, men der er det henholdsvis zombier/cyborger/roboter og assortert helvetesyngel man karnøfler.

SS2.. Uff.. Får lyst til å krype dypt innunder dyna bare jeg hører navnet!! Freaky shit ass.. Trodde jeg skulle dævve første gang jeg spillte det! Værste stemingen ever. Ikke turt å fyre det opp igjen etter jeg runna det :cool:

Lenke til kommentar

Doom 3 er skummelt, men jævlig lineært og kjedelig. Egentlig finnes det ingen gode skumle FPS spill, hvor man dreper mennesker. Jeg skvatt ett par ganger av Far Cry, men det ble aldri noe scary spill.

 

Resident Evil er jo bra, du skvetter jævlig mye hele tiden. Men det er altfor mye action. Silent Hill (2 og 3), har ikke så mye action men har en utrolig creepy stemning. Anbefales sterkt sistnevnte..

Lenke til kommentar

Clive Barkers Undying. Et FPS-spill med et gammelt hus som er hjemsøkt eller noe i den duren. Det er basert på historiene til Clive Barker, en gammel horror forfatter. Jeg klarte å spille dette spillet i kansje syv minutter før jeg hylte som en jente og måtte bare skru av. Alt for skummelt for min smak.

-Q

Lenke til kommentar

Mrs. Pacman og Anarchy Online (bruke flerfoldige timer av livet mitt på å prøve å få kjøpt en rifle, som kanskje er bittelitt bedre enn den jeg har, men den blir ikke å få tak i fordi en person som sikkert har spillet enda lengre enn meg har mer credits og får kjøpt det i stedet, hvilket resulterer i 4 timer down the drain, and for Mrs. Pacman; hun har en sløyfe på hodet... UTEN NOE HÅR Å FESTE DEN I!!!! THIS IS PURE EVIL AT WORK!!!!

Lenke til kommentar

bare jeg som syntes morrowind er dritskummelt? turte ikke spille mere etter den jævla fyren fra brotherhood greia vekte meg midt på natta mens han prøvde og drepe meg.... jeg starta på nytt en annen gan og da stod det at jeg vokna av en mystisk lyd.. jeg visste jo at han var her men da jeg leita rundt i hele kåken fant jeg han faen meg ikke! var så redd jeg!

 

måtte runde the curse of monkey island for og få en god slappe av følelse i kroppen monkey island er som lukten av ett nytt pc spill... helt nytt hver gang

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Spill Doom1 eller 2, Quake 2, eller noen andre litt eldre spill... Return to castle wolfenstein er ikke så skummelt, men bare litt ekkelt innimellom...

Resident Evil serien og Silent Hill er dritskummelt! Project Zero og Forbidden Siren også! De siste er vel noe av det skumleste jeg har spilt...

 

Doom 3 er et møkkaspill som jeg ble lei av på en kveld... Noe av det kjedeligste jeg noensinne har spilt ærlig talt...

Endret av Boris The Blade
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...