Gå til innhold

Linker til alle Mine Ingame Filmer!


Anbefalte innlegg

Her ligger linkene til storfilmene:

 

Blue Fishy http://www.home.no/acpe/blue fishy.wmv]BlueFishy

Og den nye Filmen Som fisken i vannet http://www.home.no/acpe/som fisken i vannet.wmv]Somfiskenivannet

 

Begge er quo kalikk filmer og er filmet stort sett quo-calic og noe med CItrus.

Ps Quo-kalikk er ikke min Char.

 

Ps2 har ikke mere plass på home.no noen som vet et sted jeg kan laste opp filmer?:) har lyst til å lage flere.

 

Ps3 Denne filmer er redigert av Piotrus[ingame] aka Akrio Cursawa [på forumet her]

 

takk

 

EDIT:url funker ikke:/ gå inn på www.home.no/acpe og velg filmene derfra. Ved mindre en moderator fikser det

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke helt. Hva er det å gi konstruktiv kritikk på? :p

Neida, I det minste har den første litt story. Hukser den ikke helt og orker ikke se den igjen. Men dere kunne kanskje endret bruken av stemmer til tekst!? Hat litt mer fokus på hva "fisken" skulle (stjele?) og hvem dene supre vakta var. Og kutta drastisk ned på tida Quo luska rundt.

 

Den andre filmen er bare vas. Og det finnes ingen grunn til å se imho. Lag en ny film med story. Kan gjerne være noe kødd, men å se en "fisk" gå rundt og rundt med en dårlig soundtrack mix er ikke noe for meg. Lær av deres feil gutter og bruk litt mere tid på å lage noe som fenger.

 

Hilsen Gaute, filmskaper & NFR guildadmin

Endret av SirGalrim
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke helt. Hva er det å gi konstruktiv kritikk på? :p

Neida, I det minste har den første litt story. Hukser den ikke helt og orker ikke se den igjen. Men dere kunne kanskje endret bruken av stemmer til tekst!? Hat litt mer fokus på hva "fisken" skulle (stjele?) og hvem dene supre vakta var. Og kutta drastisk ned på tida Quo luska rundt.

 

Den andre filmen er bare vas. Og det finnes ingen grunn til å se imho. Lag en ny film med story. Kan gjerne være noe kødd, men å se en "fisk" gå rundt og rundt med en dårlig soundtrack mix er ikke noe for meg. Lær av deres feil gutter og bruk litt mere tid på å lage noe som fenger.

 

Hilsen Gaute, filmskaper & NFR guildadmin

døh har laget seriøse filmer også men de er på over 60mb og RL som din offtopic :p men har ikke server plass... skylder på det.

 

PS film 2 var laget av ingame piotrus forum Akiro Cursava bare klippet sammen fra min fraps mappe

Lenke til kommentar
døh har laget seriøse filmer også men de er på over 60mb og RL som din offtopic :p men har ikke server plass... skylder på det.

 

PS film 2 var laget av ingame piotrus forum Akiro Cursava bare klippet sammen fra min fraps mappe

Kan godt hende du kan lage bedre filmer for alt jeg vet, men det endrer ikke på fakta at disse suger for å si det rett ut (særlig den siste). Om du kan lage bedre filmer så bruk den kunnskapen på SWG filmer også. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...