Jump to content
Sign in to follow this  
senjakongen

Rar feilmelding i Windows?

Recommended Posts

Hei

Jeg prøver å installere en ny font på maskinen (det er en .exe fil) men får bare følgende feilmelding: "16 bit Windows Subsystem. C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. The system file is not suitable for running MS-DOS an Microsoft Windows applications. Choose "Close" to terminate the application"

Noen som har pailing på hva dette skyldes????

På forhånd takk..

Senjakongen

Jeg ville også anbefale å laste ned en font fil.

Det er mulig det er noe galt med Windows installasjonen din, siden feilen ligger i System32 mappen.

Har forstått at det er lurt og prøve å laste ned en ekte versjon av font fila, men det irriterer meg at det ikke fungerer.

Saken er at jeg har installert windows på tre maskiner i husstanden, og installasjonene er helt identiske. På to av maskinene fungerer ikke fila, men på den tredje er det ingen problem.

Syns bare det hele er litt merkeli...

Senjakongen (frustrert)

Problemer kommer og går, dette er riktignok ikke så alvorlig.

Siden du allerede har prøvd/installert fonten på de andre maskinene kan du jo bare kopiere fonten fra en av disse.

Saken er at jeg har installert windows på tre maskiner i husstanden, og installasjonene er helt identiske. På to av maskinene fungerer ikke fila, men på den tredje er det ingen problem.

Hva med å da hente ut font fila fra den 3. pcen?

Edit:

D'oh, sånn går det når man er på jobb og skriver i forum.

Rakk ikke poste før etter en kundesamtale, og da ble det litt forsent. :wallbash:

Edited by agony

Hei igjen, mange bra forslag her, men nå har samme feilen oppstått med en annen filtype (wizip exe fil) så her er det tydligvis ikke fila som er problemet, men windows.

Noen som har peiling???

Senjakongen