Jump to content
Sign in to follow this  
Dr3as

Asus K8N-E og firewall

Recommended Posts

Hmm, for å si det enkelt, skjønner ikke at denne kan funke. Prøver å dra opp webgrensesnittet, men det kommer kun en tom side. Noen med no ide?

Fikk løst dette, lastet ned en isscript9.msi og la inn manuelt. i tillegg måtte jeg lage en gruppe som het users på maskina :p(har norsk xp)

Nå fungerer det iallefall å komme inni configen. MEn har fortsatt en del problemmer, selv på lowsettings blokkerer den alt for mye virker det som, selv om f.eks ssh er åpnet for detter jeg ut i et sett :| dette gjelder også en del annet. Og i.nett generelt går senere når den er på.

hmm, ikke som jeg vet.. fikk error på det, men bare deaktiverte windows sin. Men noen som har samme problemmer som meg? mulig å legge inn nyere drivere eller no slikt? tror jeg har de nyeste da :|

[quote name='Dr3as' date='16/09/2004 : 21:22'] Fikk løst dette, lastet ned en isscript9.msi og la inn manuelt. i tillegg måtte jeg lage en gruppe som het users på maskina :p(har norsk xp) [/quote]
Takker så meget for tipset, løste problemet for meg. :yes: :w00t:

Er fornøyd med Asus K8N-E Deluxe, topp hovedkort :thumbup: Edited by Knight_ospr

hmmm.. jeg får fortsatt feil versjon av installeren etter å ha innstallert isscript9.msi

EDIT: Jeg har forresten engelsk win xp pro sp2

Edited by wim

nå er jeg grønn på det her men lurte på om jeg enkelt kan deaktivere den fw som følger med hk og bare bruke den som er med antivirusen min feks og løse det på den måten ? Ikke peiling så kanskje et dumt spm men finner ikke noen innstillinger i win eller bios hvor jeg kan deaktivere firewallen :(

Brannmuren som kommer med HKen er RÅ milt sagt. Dette er brannmur som har nesten ALT. Bruk HW brannmuren.

Husk avinstallere network manager da dere oppdatere driverene, ellers for dere feil med profilene.

Lykke til,

simon