Jump to content
Sign in to follow this  
BremnesX

Chenbro Gaming Bomb/Box

Recommended Posts

Var inne å kikka litt på kabinetter. (tidsfordriv).

La merke til at de solgte chenbro gaming box/bomb (samme kassa, to forskjellige navn) uten strømforsyning på mpx.no. 299,-

Det synes jeg var veldig billig i forhold til med strømforsyning fra komplett til 905 (og da uten vindu).

Er dette feil ? eller virker dette som et bra tilbud ?

mpx chenbro

komplett - Chenbro

bremnesx

Edited by BremnesX

Nei, det er nok ingen feil. Kabinettet koster ikke mer pga at det er en veldig god strømforsyning som er i kabinettet når du betaler 900kr.

300kr er jo veldig billig, og jeg synes flere produsenter burde begynne å selge to versjoner av kabinettene sine, med og uten psu.

Gaming Bomb 2 var litt kult da:D 120mm vifte framme og bak, og 92 i toppen.. ikke værst det nei, Og pent utseende... Gleder meg til å se noen tester av dette.

Var inne å kikka litt på kabinetter. (tidsfordriv).

La merke til at de solgte chenbro gaming box/bomb (samme kassa, to forskjellige navn) uten strømforsyning på mpx.no. 299,-

Er dette feil ? eller virker dette som et bra tilbud ?

Den har kostet 300 kroner i over en månede (etter hva jeg har fått med meg).. så noe FEIL tror jeg ikke det er :roll: sikkert ett helt greit kabinett om du ikke vil bruke for mye penger på selve kabinettet, men heller innmaten :w00t:

Så kan man jo alltids ta fatt :dremel: om det skulle være noe man er missfornøyd med i kabinettet (bortsett fra om det skulle være for lite da, må litt mer til enn bare dremel'en da ;) )

-mamazboy-

EDIT:

leif was here... :hrm:

Edited by mamazboy