Gå til innhold

Operation flash point


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg spiller Operation Flashpoint... og ja jeg digger det... :p

 

OFP er vel omtrent det eneste spillet som noensinne har holdt på oppmerksomheten min så lenge etter release.

 

OFP 2 kommer... men ikke før tidligst våren 2006, så det er bare å smøre seg med tålmodighet. OFP: Elite for Xbox kommer antageligvis til neste sommer.

(jeg har min egen OFP2 side; http://www.flashpoint2source.com )

 

Hvis du er forholdsvis ny i OFP community'et, anbefaler jeg deg å sjekke BIS forumet først og fremst for hva som rører seg i OFP miljøene.

 

Etter det anbefaler jeg at du laster ned og tester ut de utallige addon'ene, mod'ene og mission'ene som finnes der ute!

(anbefaler i det minste at du prøver FDF 1.3 mod'en!)

 

OFP lenge leve :w00t:

Lenke til kommentar

Eg digger det spillet evig... Mitt første spill, når vi fikk ny pc, for en stund siden altså!

 

Ble så jevlig revet med i det spillet, damn det ruler. Første spill, som virkelig får en følelse av kaos. Løpe opp fjellskråninger, mens du hører at noen har deg i sikte. mens lyset fra solen blenner deg, så du ikke ser en dritt, men skyter no for harde livet uansett :)

 

Genialt spill, har også hørt om at det skal komme en ny utgave...

Gleder meg sykt!

 

EDIT : GLEMTE Å NEVNE, at det er en helt genail editor, lagde sykt mange missions, og sånt. Med egne stemmer og alt ting, holdt på med det like, mye som jeg brukte tid på å spille...Noen av missionene eg lagde var jo bare helt genial!

Endret av Arsenal_RULES
Lenke til kommentar
EDIT : GLEMTE Å NEVNE, at det er en helt genail editor, lagde sykt mange missions, og sånt. Med egne stemmer og alt ting, holdt på med det like, mye som jeg brukte tid på å spille...Noen av missionene eg lagde var jo bare helt genial!

Og så har du ikke meldt deg på den offisielle BIS Mission Editing Competition? :p

Da kunne du ha vunnet en full pakke VBS1 :yes:

 

Uten editoren og alle de addon'ene som finnes, tviler jeg på om OFP hadde vært så populært som det fortsatt er.

Lenke til kommentar
Ja, jeg spiller Operation Flashpoint... og ja jeg digger det... :p

 

OFP er vel omtrent det eneste spillet som noensinne har holdt på oppmerksomheten min så lenge etter release.

 

OFP 2 kommer... men ikke før tidligst våren 2006, så det er bare å smøre seg med tålmodighet. OFP: Elite for Xbox kommer antageligvis til neste sommer.

(jeg har min egen OFP2 side; http://www.flashpoint2source.com )

 

Hvis du er forholdsvis ny i OFP community'et, anbefaler jeg deg å sjekke BIS forumet først og fremst for hva som rører seg i OFP miljøene.

 

Etter det anbefaler jeg at du laster ned og tester ut de utallige addon'ene, mod'ene og mission'ene som finnes der ute!

(anbefaler i det minste at du prøver FDF 1.3 mod'en!)

 

OFP lenge leve :w00t:

OPF er helt konge... en melding til alle diggere om 5 måneder kommer det ny proggrammvare med et m16 kopi våpen sånn at du har en sensor på skjermen og kan skyte med våpenet i steden får og gjøre det med musa :w00t:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

OFP er helt sjeft! Er så utrolig fett. Veldig "fritt" spill, du kan gjøre omtrent hva du vil.. Har spilt OFP siden det kom ut 2000? Husker ikke helt. Kjøpte GOTY edition i Januar for 200kr, ettersom jeg mistet det jeg hadde før :(

Har installert FDF Versjon 1.3, og den mod'en anbefaler jeg på det sterkeste! (kan finnes her: www.atwar.net)

Det som jeg liker best med spillet er editoren.. Kan mekke sinnsykt mye fett. Til og med "filmer" :D. F eks, få en sivil mann til å skrike etter vodka eller noe annet på russisk, sinnsykt morsomt! Syntes også at OFP er det feteste spillet å LAN'e på.. Helt rått! :love:

Endret av andreas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...