Gå til innhold

Jeg hater skolen!

vanilla ice

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 år til, og du er en fri mann, for alltid :D

Med mindre han skal studere.

Joda, men det blir annerledes. Da studerer du sannsynligvis noe som du liker og interesserer deg for, og det blir da ikke så kjedelig som å sitte i timer med fag du overhodet ikke forstår hvorfor finnes en gang! :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
jeg går GK almen så nå er hele skolen bare morro  :D

tviler på at det noensinne blir ordentlig ille sånn som dere har dere, men så er jo miljøet her på Porsgrunn vgs veldig bra også da :D

d00d!

Du går jo på samme skole og klassetrinn som meg jo!

duuuud...Hvilken klasse går du i?

hehe som du vet nå så går jeg i 1b :p

EDIT: skriveleif

Endret av T.F.T
Skrevet
Går på VK1 og er så drittlei av skole at jeg kunne spydd når som helst, hvor som helst.

Noen som føler med meg?? :roll:

Føler med deg.

Er ubeskrivelig lei av skole. Går Salg og Service VK1 i dag, og det første jeg skal gjøre når dette året er omme er å søke meg ut i lære, eventuelt militæret, men forhåpentligvis skal jeg ikke det med det første. Alternativet blir å gå lære innenfor militæret for å deretter slippe førstegangstjenesten. :)

Skrevet

Jeg synes skolen er grei nok.

Allmennfag med MX og FY. (vk2 nå).

Hadde det ikke vært for skolen hadde jeg aldri kommet i kontakt med andre mennesker...

Skrevet

dei som synest sklulen er kjempe kjekk, må ha blit alått i håvet når dei blei født, men forda så trenger dei ikkje hate skulen, sjøl så begynner eg å bli skule lei.

Skrevet
dei som synest sklulen er kjempe kjekk, må ha blit alått i håvet når dei blei født, men forda så trenger dei ikkje hate skulen, sjøl så begynner eg å bli skule lei.

Merker at du ikke har fulgt med helt i timene ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...