Gå til innhold

Hvordan blir tabellen?


BrukerSlettet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vålerenga

Rosenborg

Tromsø

Ham-Kam

Lyn

Brann

 

Ikke skyt meg hvis jeg tar feil... :p

Jeg er klar over at du heier på Enga, men ikke bli blåøyd. Selvfølgelig vinner ikke de serien :nei:

 

Vinner de, skal jeg løpe naken rundt Sognsvann, og bli filmet.

enga er bare 2 poeng bak rbk nå og er i toppform vant 4-1 mot molde oxo så du får vurdere det ass he he

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Begynner nesten å tru kampen RBK hadde mot Sogndal blir siste seieren dems i år. Bodø/Glimt kommer til å være minst like desperate som Stabæk hvis de taper for Lillestrøm, dessuten har de hjemmebane mot RBK. Lyn burde også ha en sjangs til å ta dem. Er en del lag som har en viss teoretisk sjangse til å gå forbi RBK.

Lenke til kommentar

Jøss, ser at Rosenborg har tapt igjen! Jeg kommer fra Trondheim så Rosenborg er liksom laget mitt, men sånn som de har spilt i det siste så synes jeg fint lite synd på dem om Vålerenga vinner i år. Dessuten vil de kanskje være fint for norsk fotball om Rosenborg tar en skritt ned fra tronen. Det største problemet jeg har med det er at hvis Rosenborg ikke vinner så vil det sikkert være en del gretne tryner å se rundt om i byen, noe som gjør hverdagen min kjipere :p

Lenke til kommentar
Vålerenga

Rosenborg

Tromsø

Ham-Kam

Lyn

Brann

 

Ikke skyt meg hvis jeg tar feil... :p

Jeg er klar over at du heier på Enga, men ikke bli blåøyd. Selvfølgelig vinner ikke de serien :nei:

 

Vinner de, skal jeg løpe naken rundt Sognsvann, og bli filmet.

Bare så vi ikke glemmer det... :D

Jeg har kamera! muahahahahahahaha Begynner seriøst å tro det kan gå. Men det er tre tøffe matcher igjen. I kveld er det saftkokerne fra Sogndal. Det blir fest på vestbredden i kveld hvis vi vinner!!!

Lenke til kommentar

Siden VIF klarte å rote det til for seg mot Sogndal i går, så trur jeg løpet er kjørt for dem. Trur også de går på en smell mot Ham-Kam. Kanskje de vinner mot Stabæk hjemme, men det kommer an på om Stabæk er sikra. Ligger Stabæk på kvalik eller nedrykk, trur jeg VIF skal få det tøft i den kampen også.

 

Så RBK vinner i år også. VIF får dessverre sølvet (hadde helst sett de lengre ned på tabellen). Tromsø trur jeg har ramla av lasset, og må slåss om medaljene med Brann og Ham-Kam. LSK tar 6. plassen og Lyn havner på 7.

 

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Siden VIF klarte å rote det til for seg mot Sogndal i går, så trur jeg løpet er kjørt for dem. Trur også de går på en smell mot Ham-Kam. Kanskje de vinner mot Stabæk hjemme, men det kommer an på om Stabæk er sikra. Ligger Stabæk på kvalik eller nedrykk, trur jeg VIF skal få det tøft i den kampen også.

 

Så RBK vinner i år også. VIF får dessverre sølvet (hadde helst sett de lengre ned på tabellen). Tromsø trur jeg har ramla av lasset, og må slåss om medaljene med Brann og Ham-Kam. LSK tar 6. plassen og Lyn havner på 7.

 

 

mvh

Pantera

Hvorfor skulle løpet være kjørt? Det er jo helt likt, og vif har vist bedre form enn rbk i det siste. Btw.. Vet ikke hvor mye vi skal legge i din mening. :whistle:

1. RBK

2. Tromsø

3. LSK

 

4. VIF, Brann eller Lyn

 

14. Sogndal

 

 

 

mvh

Pantera

 

Blir vel ikke Lsk på tredde vel? hihi

Lenke til kommentar
Hvorfor skulle løpet være kjørt? Det er jo helt likt, og vif har vist bedre form enn rbk i det siste. Btw.. Vet ikke hvor mye vi skal legge i din mening.

 

Bedre form en RBK? Må vel i så fall klare å slå bånnlaget Sogndal hjemme....

 

Ang. det tabellforslaget mitt, kan det fortsatt gå inn.....bortsett fra at VIF ser ut til å ta sølvet i stedenfor Tromsø. Med seier i de 2 siste kampene kan LSK klare bronse.....men det de har vist de siste kampene tyder vel ikke akkurat på det.

 

Så jeg modifiserer herved tabellforslaget mitt:

 

1. RBK (47)

2. VIF (43)

3. Ham-Kam (41)

4. LSK (39)

5. Tromsø (39)

6. Brann (39)

7. Lyn (36)

8. Odd (34)

9. Fredrikstad (33)

10. Stabæk (31)

11. Viking (31)

12. Bodø/Glimt (28)

13. Molde (26)

14. Sogndal (20)

 

 

mvh

Pantera

Endret av Pantera
Lenke til kommentar

Sånn går det når jeg tipper med hjertet... :love:

 

Vålerenga 48

Rosenborg 45

Tromsø 43

Brann 39

Odd 37

Ham-Kam 37

Lyn 37

Fredrikstad 35

Lillestrøm 34

Viking 33

Bodø/Glimt 33

Stabæk 30 Kvallik mot KIL som Stabæk vinner

Molde 25 Rykker ned

Sogndal 19 Rykker ned

 

Odd Grenland-Tromsø (B)

 

Bodø/Glimt-Rosenborg (H)

Fredrikstad-Tromsø (H)

Ham-Kam-Vålerenga (B)

Sogndal-Odd Grenland (B)

Stabæk-Molde (H)

Brann-Viking (B)

Lyn-Lillestrøm (U)

 

Molde-Bodø/Glimt (B)

Odd Grenland-Ham-Kam (H)

Vålerenga-Stabæk (H)

Viking-Fredrikstad (B)

Lillestrøm-Brann (B)

Rosenborg-Lyn (H)

Tromsø-Sogndal (H)

 

 

Tabellen 2005 ved slutt :p

 

Vålerenga

Fredrikstad

Viking

Rosenborg

Start

Odd

Tromsø

Brann

Bodø/Glimt

Ham-Kam

Stabæk

Lyn - kvallik mot Skeid som Skeid vinner

Lillestrøm - Rykker ned, Strømsgodset rykker opp

Aalesund - Rykker ned, Sandefjord rykker opp

Endret av Kamerat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...