ohusby Skrevet 9. mai 2002 Skrevet 9. mai 2002 Hvis det er noen her som enten har lagt opp med cs ( kanskje p.g.a cs 1.4 :smile: ) eller ikke bruker cd-keyen lenger, hadde jeg satt stor pris på om dere kan sende den via mail til meg. TRENGER EN CD-KEY SÅRT ! Mail: [email protected] _________________ Don´t look at me with that tone of voice, I´ve seen your type on the radio [ Denne Melding var redigert av: Prophecy på 2002-05-09 17:53 ]
tgrude Skrevet 9. mai 2002 Skrevet 9. mai 2002 det er jo bare å kjøpet det, spillet er jo billigt som bare det.. og da får du en cd-key som er 100 % bare din! jeg tror ikke noen deler en cd-key med noen.. sorry.
ohusby Skrevet 9. mai 2002 Forfatter Skrevet 9. mai 2002 Jeg ber ikke om å få cd-keyene til personer som fortsatt spiller cs. Hvis du leser min så står det at hvis det er noen som har _lagt_ opp cs (jeg gjentar: _lagt_ opp ) så ber jeg vennligst om å få deres cd-key. Mvh Øystein [email protected]
Jellyfisk Skrevet 9. mai 2002 Skrevet 9. mai 2002 Fmmph. Pirat. Sånne poster sku` vært tatt vekk... Om du på død og liv vil spille CS, så kjøp det. Eller enda bedre kjøp HL.
TST Skrevet 9. mai 2002 Skrevet 9. mai 2002 Kjøp spillet. Hos Gamesmix får du Half-Life Generations 3 til kr. 219,-. Da får du med CS også (riktignok kanskje ikke nyeste versjon, men da laster du bare ned patch). Det var bare 1 eksempel. Kan sikkert finne originalen enda billigere et sted. CS er jo gratis å laste ned uansett. Tråden stenges.
Anbefalte innlegg