Gå til innhold

Hva synes dere om wannabe-moderatorer?


Anbefalte innlegg

Morn.

 

Lette etter synspunkter fra moderatorene (og kanskje brukerne) om synspunkter på såkalte wannabe-moderatorer. Fant ingen lignende poster, så jeg starter en ny diskusjon her.

 

 

Vi kommer alle over innlegg som burde vært uskrevne. Jeg reagerer med å bruke Rapportér-knappen, men enkelte ganger føler jeg lysten for å si min mening direkte til vedkommende.

 

Et eksempel fra meg selv er dette:

QUOTE (CobraM)
Hvis dere absolutt skal se de bildene kan dere bruke en søkemotor i stedet for å oppfordre til regelbrudd.

 

I ettertid synes jeg at jeg oppførte meg som en wannabe. Noe jeg ikke er stolt av.

 

 

Hva synes dere om wannabe-moderatorer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns det er greit å si fra at brukeren har brutt retningslinjene OG rapportere innlegget, jeg.. I hvert fall så lenge tråden ligger noenlunde høyt oppe på listen slik at et svar ikke har noe å si for trådens posisjon i systemet.

 

Det at en vanlig bruker gjør vedkommende oppmerksom på at han har brutt retningslinjene betyr ikke nødvendigvis at han/hun har et sterkt ønske om å bli moddis, btw..

Lenke til kommentar

QUOTE (Loomy @ 15/09/2004 : 12:11)
Det at en vanlig bruker gjør vedkommende oppmerksom på at han har brutt retningslinjene betyr ikke nødvendigvis at han/hun har et sterkt ønske om å bli moddis, btw..

Enig. Har selv gjort en del oppmerksom på brudd på retningslinjene ved å se vedkommende en PM. Liker å gi folk en sjangse ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...