Gå til innhold

World Of Warcraft


Anbefalte innlegg

Har egentlig aldri hatt problemer med tysk/fransk da de fleste klarer å gjøre seg forstått på engelsk om de må.

Det som er fint med at WoW bruker sin litt originale grafikk er etter min mening to ting:

*Det beholder det gamle WC preget, bare se for dere om WoW skulle ha Doom3 grafikk. Det ville bare ikke blitt WC.

*Spillere med eldre maskiner vil ikke la seg skremme, og min filosofi i MMO spill er jo flere jo bedre på dette punktet så det er bare fint.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Testa Ragnarok Online en stund og 90% av gangene jeg prata til noen skrev de bare "ger?" og da jeg svarte nei så stakk de.....

 

Tror ikke det blir noe problem i WoW. Det blir garantert egne servere for folk som vil snakke tysk, fransk og kanskje andre språk og servere hvor man må snakke engelsk. De har planlagt ca 3000 spillere på hver server så det burde være rom for mye variasjon.

Lenke til kommentar
Jeg må le hver gang jeg ser et screenshot fra EQ2  Grafikken er sikkert "bra" hvis man ser på det tekniske, men det ser faen ikke bra ut! Alt ser ut som plastikk og folka ser ikke naturlige ut i det hele tatt...

 

Helt utrolig.. Du tok ordene rett ut av hodet på meg. Jeg har tenkt akkurat det samme ord for ord. EQ2 Grafikken ser helt rævva ut. Modellene har en "shiny plastic look", til og med de som skulle vært helt matte. Minner meg om Playmobil eller noe sånt.

 

Ellers har jeg lest 3 rapporter fra folk som Beta tester EQ2.

 

Jeg har aldri hørt mer negativ omtale om et spill fra beta-testere. Ord som: "Unplayable", "TOTALLY BROKEN", "Terribly Boring", "Ugly Graphics", "Models look totally unnatural", "Animations does either not work, or look totally silly", og til slutt: "I have no words to describe how bad it is at its current state".

 

Må nok skuffe dere EQ fans, men de som fant opp, og lagde EQ har alle sluttet i selskapet og startet egne MMORPG selskaper. De som lager EQ 2 har ikke hatt noe med EQ å gjøre, og noe sier meg at EQ 2 blir en total flopp.

 

Sats på WoW, det funker iallefall kjempebra allerede i BETA !

 

Til slutt vil jeg nevne, at EQ STJAL INSTANCES FRA den Norskutviklede MMORPG'en Anarchy Online. De var de FØRSTE. Så hva betyr det at WoW stjeler dette fra Anarchy Online/EQ?

 

Husker når Asherons Call 2 kom. De skrøt av at karakterene brukte en unik ny teknologi som tillot armer og ben å bli animert/bevege seg uavhengig av kroppen. Dette hadde allerede vært i Anarchy Online i flere år. Så noe hadde de for seg i Funcom :-)

Lenke til kommentar
Spiller lineage2 for tiden, men må vel nesten prøve WoW og.

Se om det er så bra som alle skal ha det til :)

 

Liker jo lineage og, men kan jo hende jeg liker wow bedre. Så vi får se. :p

ohoy! Jeg kan ikke beskrive hvor utrolig mye bedre WoW er enn Lineage2! Muligens er det en smakssak, men jeg tviler på at du vil tilbake til L2 etter å ha prøvd WoW.

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Jeg har runna mange spill de siste åra bla disse:

 

 

Grand Theft Auto: Vice City

Half-Life

Baldur's Gate II: Shadows of Amn

Unreal Tournament

Star Wars: Knights of the Old Republic

Baldur's Gate

Grand Theft Auto III

Warcraft III: Reign of Chaos

Starcraft

Thief: The Dark Project

Age of Empires II: The Age of Kings

Medal of Honor Allied Assault

Tom Clancy's Splinter Cell

Prince of Persia: The Sands of Time

Tony Hawk's Pro Skater 3

Max Payne

Far Cry

Tiger Woods PGA Tour 2003

Mafia Command & Conquer Red Alert Max Payne 2:

The Fall of Max Payne

Quake II Tom Clancy's Splinter Cell Pandora Tomorrow

Descent 3

Command & Conquer Yuri's Revenge

Tony Hawk's Pro Skater 4 Return to Castle Wolfenstein

Tony Hawk's Pro Skater 2

Final Fantasy XI Commandos 2: Men of Courage

Homeworld 2

Beyond Good & Evil

Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty

SSX

Devil May Cry

final fantasy fra 6-10

TimeSplitters 2

Silent Hill 2

alle resident evil spilla

de fleste zelda spilla fra nes,snes,N64 , ikke gamecube ennå

mange mario spill 1,2,3 mario 64 osv

golden sun på gba

ninja gaiden

second sight

halo

riddick

 

osv

osv

:whistle:

 

Online i flere hundre timer:

Command & Conquer: Generals

og gamle red alert 2

 

Åssen jeg har tid til å drekke i helgene skjønner nå ikke jeg etter hvert som jeg begynte og skrive denne lista , blir litt redd jeg :dontgetit:

 

PS!

driver nå med Fable

 

så kommer spørsmålet?

Jeg satt her om dagen og kikka litt på wow og da kom jeg til å tenke på at jeg ALDRI har spilt MMORPG spill før jeg, ikke i 1 eneste minutt engang.

Har lissom vært redd for å prøve sånt for å ikke bli for hekta siden man hørte så masse "fæle" historier om disse everques spillerne som måtte gå fra "gård og grunn" pga av for mye spilling for en del år siden.

Men som jeg selv skjønner nå etter antall spill som jeg faktsik har runna (tenk på alle de jeg har spilt en del også da) så er jeg uansett hekta , så da tenkte jeg at det kansje er på tide og prøve meg på dette, så burdte jeg vente på wow kommer ut eller teste noe annet så lenge?

Endret av redflame
Lenke til kommentar

redflame: vil absolutt anbefale deg å sjekke ut WoW, les litt om spillet så ser du hva som er så fengende med det. Finn deg også et guild, og del meninger og spørsmål med dem, ingenting som er så topp som det.

 

Info: Worldofwarcraft.com

Guild: Gamesites200 - her finner du en liste over WoW guilds. Jeg er med i Strength & Honour, som ligger på en 10. plass på den liste (vi har ikke vota så mye i det siste :) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...