Gå til innhold

AMD64 og Socket 939 oppgradering til 3000-4000,-


Windoge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sitter selv og vurderer frem og tilbake om på dette. Har 2,6 @ 3,3 P4 selv. Tenker jeg venter til AMD kommer med PCI-e samt mer folkelige priser på prosessorene.

Jepp slett ikke en dum tanke, du får litt flau smak i munnen når du oppgraderer for flere tusen uten å merke forskjellen i annet en 3D Mark programmer . :hmm:

Joda har selv den smaken enda :)

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Jepp slett ikke en dum tanke, du får litt flau smak i munnen når du oppgraderer for flere tusen uten å merke forskjellen i annet en 3D Mark programmer .

Joda har selv den smaken enda 

Men om noen måneder så funker den fortsatt fett, mens den gamle (kanskje) hadde sliti

Lenke til kommentar
Jepp slett ikke en dum tanke, du får litt flau smak i munnen når du oppgraderer for flere tusen uten å merke forskjellen i annet en 3D Mark programmer .

Joda har selv den smaken enda 

Men om noen måneder så funker den fortsatt fett, mens den gamle (kanskje) hadde sliti

Tror det blir en stund til den begynner å slite, ville ikke være før det ble overgang til 64 som den da ikke har .

Men når jeg nå kjøper Intel igjen så går jeg for PCI, der kommer jo amd oså og da sliter en like mye med dagens amd, så det blir uansett et dilemma .

Vi må bare innse at vi er i et generasjonskifte hos både Intel og amd .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...