Gå til innhold

Noen som vet når P-m banias fases ut?


enemigo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, det spørs hvor lenge de selger den, og når de evt. setter opp igjen prisen ettersom produksjonsantallet går ned. Er mulig dette er tidspunktet å kjøpe på. 1.995 for 1.6ghz hos it24.no er overkommelig, hvis jeg vil handle hos it24 da...itbutikken er vel alternativet...

 

Edit: Ser forresten at netshop.no har lagt "Dothan" under micro-fcpga/479m kategorien, stemmer det da? Er vel ikke samme socket som banias etter hva jeg har fått med meg...

 

Edit2: Det var jommen meg socket 479m på begge... hmm...

 

Knut

Endret av enemigo
Lenke til kommentar

Mulig dette er gammelt nytt, men Dothan passer altså på "Banias-hovedkortene" etter hva jeg kan skjønne.

 

No changes have been made to the platform which the Pentium-M CPU runs alongside. The processor still connects to the 855GM Northbridge at 400 MHz FSB speed, which allows for (...)

Kilde

 

Da er det jo lite poeng i å kjøpe Banias med høyere varmeutvikling.

 

Knut

Lenke til kommentar

Ok, takk. Regner med dell har en bios ute. Tror jeg venter på et priskutt før jeg kjøper en Dothan cpu, haster jo ikke like mye med å kjøpe når jeg ikke må ha Banias.

 

Lette litt rundt og fant ut at dette med felles hovedkort var gammelt nytt ja. Har vært litt inaktiv på dette området de siste månedene.

 

K

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...