Gå til innhold

BenQ 937s Erfaring


Robinkle

Anbefalte innlegg

native oppløsning er den oppløsningen som står oppgitt som maks oppløsning for skjermen.

Mange lcd skjermer som gjør det bra i denne, sliter med ghosting når du vil kjøre spill i andre oppløsninger.

Og det kan vere greit hvis 3d kortet får brokk av å kjøre f.eks doom3 i 1280x1024  ;)

 

Kult hvis skjermen din ikke har dette problemet!  :D

 

Da må jeg vurdere den seriøst, crt'en min synger på siste verset  :ermm:

For å være helt erlig, så syntes jeg skjermen er best på 1280x1024, som da er maks. kjørte Q3 med og uten antialiasing og det var en fryd uansett. Bildet er helt med som jeg er vandt med fra CRT. Jeg kan konsentrere meg og merke bitte litt, men det har ingen betyding i det hele tatt. Ikke no særlig bedre med CRT, har kanskje no med om jeg beveger musa jevnt eller ikke når jeg spiller...

Endret av Robinkle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
native oppløsning er den oppløsningen som står oppgitt som maks oppløsning for skjermen.

Mange lcd skjermer som gjør det bra i denne, sliter med ghosting når du vil kjøre spill i andre oppløsninger.

Og det kan vere greit hvis 3d kortet får brokk av å kjøre f.eks doom3 i 1280x1024  ;)

 

Kult hvis skjermen din ikke har dette problemet!  :D

 

Da må jeg vurdere den seriøst, crt'en min synger på siste verset  :ermm:

Jeg byttet til BenQ'en fremfor den jeg hadde. en 19" Hansol 920eF, som er en bra crt skjerm.

Og jeg er ikke i tvil på at jeg har valgt riktig skjerm, nå som jeg kjøpte BenQ937.

Endret av Robinkle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...