Cera Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Noen som har noen tips? Hvilket våpen foretrekker folk her?
Lch Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 En uten våpenbegrensinger så du kan prøve deg fram. Personlig synes jeg medic er ok å spille for newbies. Lett å få xp og stige i gradene, og du er verdifull for laget ditt uansett. Spiller du panzersoldat, kommer til du få skjellsord kastet etter deg uansett om du gjør det bra eller ei. Er du god til å sikte, kan du spille cov op med K43/Garand eller Sten. Sten har nesten ikke spredning, så klarer du å holde siktet i hodehøyde, detter motstanderene dine lett. Eng med riflegranat [K43/Garand] er kjempemorsomt hvis du får det til. Nexus-serverene har ikke våpenbegrensninger, men heller ikke regler mot spawndreping. Ellers så varierer nivået på pubs ganske mye, synes jeg. Du får prøve deg fram. En server uten friendly fire kan være ok hvis du er helt sylfersk.
Cord Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 (endret) Noen som har noen tips? Hvilket våpen foretrekker folk her? Medic!! Helt klart Klart letteste å få Xp.. Du går hurtig opp og får dermed mer helse så du lever lengre! LUDO kan du prøve deg på.. Masse Noobs og kun et brett.. Greit for å lære seg hvordan ting fungerer... EDIT: Eng med RifleGrenade hersker!! Jævelig gøy. Ellers er det festlig å ligge å frustrere folk med Sniper! Endret 13. september 2004 av Cord
Cera Skrevet 13. september 2004 Forfatter Skrevet 13. september 2004 Spilt litt i dag nå, er vel sniper jeg kanskje egner meg best som. Men fant ikke helt serverne som det tipses om...? Ellers får jeg ikke lyd i spillet
cremaster Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Lydproblemer er ikke uvanlig i ET, søk deg rundt på diverse ET forum. Det finnes mange av dem og de fleste tar opp dette problemet. Noen problemløsere: -Norton Antivirus har hatt problemer med Punkbuster eller vise versa. IKKE spill på servere uten Punkbuster disse er som regel heller krappy for en som er ny. - Det er viktig å ha de nyest drivere til lydkort/onboard lyd - Justering av lydkvaliteten i ET kan også hjelpe. - Går også an å justere på maskinvare akselerasjon av lyden (riktig sagt?) Skaff deg Allseingeye dette har masse filtre så du lettere kan finne en god server.
Sigga Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Og jeg lurer som vanlig på hva ET er for nåe slags spell??
Flexi Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 medic er ganske gøy... eneste som er kjipt er at du ikke har så mye ammo på starten
Lch Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Og jeg lurer som vanlig på hva ET er for nåe slags spell?? Return To Castle Wolfenstein: Enemy Territory Det skulle egentlig vært en tilleggspakke til RTCW med superduper lag-basert single-play, men de kansellerte hele prosjektet. Multiplayerdelen ble gitt ut gratis og har tatt helt av. Kan tro de erger seg over at de ikke fullførte det ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå