slimjim Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Ja, ser at noen har lagt ut Ocz minne-brikker på salg/auksjon på bruktmarkedet 5000k. Er det noen som spekulerer her ? Håper rammen er så så bra som folk sier har bestilt 2x 512 dåg ikke til den prisen.
Goophy Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 (endret) Det var vel _litt_ mye? Man får jo kjøpt ny til halvparten fra utlander inkludert frakt og avgifter... Edit: Jeg er heller ikke enig i at det er "verdens beste brikker", da hadde de sittet i OC-maskinen min fremfor mine Kingston KHX3200 BH-5. Endret 12. september 2004 av Goophy
Citizenx Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Jepp, viser seg at han betalte 2795,- for brikkene, og nå, 9 dager senere, selger han de for 5000,-. Kanskje han skal melde seg på den norske versjonen av "the apprentice" ? Med slik idiot tenking så burde han være en god kandidat.
knut-eirik Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 kan være at han tror prisen går opp om en stund da ocz ikke selger slike brikker fra slutten av månden eller hva det nå var.
erikstein Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Man får jo nesten 2Gb god ram som har 99% samme kvalitet. Ingen som betaler rundt 2500,- for noen få prosent ekstra ytelse i et benchmark program Håper jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå