Jump to content
Sign in to follow this  
ulMo

Skal selge pc. Hvor mye?

Recommended Posts

Vet ikke helt om denne er feilpostet, fant hvertfall ikke noen andre steder som passet.

Skal selge pcen min for å kjøpe en bærbar. lurer derfor på hvor mye ca jeg kan få for pcen min? den er rundt 5 mnd gammel, med følgende komponenter:

- amd xp 3200+

- 80 gb 7200 rpm

- 512 dual ddr pc3200

- ati radeon 9800 pro 128 mb

- asus a7n8x-x hk

- soundblaster live audigy 2

- sony cd-brenner\dvd-spiller

- diskettstasjon

- chieftec bx tower

- samsung 19" crt dynaflat skjerm

- logitech 6.1 surround høyttalere (heter vel x-620 ellerno)

- keytronics tastatur

- microsoft intelli 1.1 mus

- steelpad

Takker for alle svar :)

Veldig vankelig å si noe eksakt, men jeg vil vel tippe sånn ca. 6-7000,-. Det er jo mulig du syns det blir litt lite, men med tanke på feks. Prix-PC'n ol. blir det vanskelig å få noe særlig mer for en brukt PC.

Jeg tror nå han kan få 8-9000 for den faktisk, er tross alt titt og annet ekstrautstyr i tillegg. Prix-PC-en er vel uten skjerm også så vidt jeg husker.

Ja, det har du rett i. Det er jo også med høytalere, men jeg mener nå at nytt, med full garanti er verdt noen kroner ekstra. Det er jo heller ikke mer enn 512MB ram, og ingen DVD-brenner. Men det er fullt mulig du har rett når du sier 8-9000, men ville jeg betalt så mye for den???....... :nei:

"litt" feil kjøpergruppe på ett slikt forum også da.. men 8-9 tusen blir uansett litt for mye...kan vel få en tilsvarende ny for den prisen..