Jump to content
Sign in to follow this  
cliffme

Shuttle barebone 478

Recommended Posts

det lukter ... posthore! :ermm:

Min erfaring med SB75G2 (kortversjon?):

Dual Corsair XMS funker ikke i dual-channel. Brikkene er forskjellig versjon, mne funket fint på et i865 chipset.

Chipsetvifta som fulgte med på det nye hovedkortet (mitt gamle døde), bråker mest i hele maskinen, tror jeg.

Varme - tja ... jeg har det ok kaldt på rommet, 19-20-21 grader, tenker jeg. Akkurat nå odler den på 44-45 grader.

Ellers? Tja ... er det verdt det? Tja ... Skal du ha en PC som SER fin ut men som ikke har noe annet ekstra enn looks og størrelse, go for it!

Jeg har byttet orginalvifta for ICE og har veldig lyst til å bytte vifta på chipset og viftene i PSU. Vi får se hva jeg finner på.

_

johanf

Ok.

Har bestilt en slik. Får se om den holder mål da.

Fant en test på en svensk side. Der så hvertfall ytelsen bra ut.

Blir det mye bråk så blir det vel å bytte viftene...

Temp som du sier er da ikke å klage på...

Bråker ikke SilentX 250Ws PSUen? Da må du være en av de som bor på internatet til Norges Døveskole! :D

Min bråker iallfall som h.....!! Jeg ser ikke noe annet valg enn å forbedre driten selv! Nye 14db 40mm vifter.

Bråker ikke SilentX 250Ws PSUen? Da må du være en av de som bor på internatet til Norges Døveskole! :D

Min bråker iallfall som h.....!! Jeg ser ikke noe annet valg enn å forbedre driten selv! Nye 14db 40mm vifter.

Min bråker ikke noe...

Eneste som bråker er skjermkortvifta...

Får ikke til å regulere denne :no:

Guest Slettet+9817234daf

SilentX psu ligger på 35 dB, så det er klart den bråker.

Jeg har bestillt ny HDD og når jeg får denne, skal jeg fyre opp maskina uten disker og andre vifter for å se hvor mye PSU og skjermkort bråker. Skjermkortet er max 28dB, så det er ikke den største støykilden hos meg.

_

johanf