Gå til innhold

Problem med BT adapter

GOMP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Jeg har en D-Link DBT-120. Jeg har fått meg ny data for ikke så lenge siden. BT adapteren funker ikke på den nye om det smeller. Får ikke kontakt med T610'en min. Har prøvd flere drivere.

Har Service Pack 2 hvis det har noe å si... Jeg får ingen kontakt verken på dataen eller på mobilen. Pc'en finner adapteren og alt det der,.. Men ingen kommunikasjon.

Hilfe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fulgt bruksanvsningen nøye? Noen ganger må du instalere driverne før bt adapteret. Jeg hadde samme problem med min MSI pc2pc tror jeg den het. Reinstalert alt av driveereo g kjør driver cleaner. Ogsåtar du ut usben, instalerer driverne, og så restarter du, og putter inn adapteret

Skrevet

Jeg har prøvd driverne fra cd'en som følgte med ja. Har også prøvd å oppgradere disse. Skal prøve med driver cleaner...

Skrevet

Hvilken Driver Cleaner btw? Ingen wadcom eller d-link produkter i Driver Cleaner 3.0 som jeg bruker. Ska prøve å restarte osv

Skrevet

Glem drivercleaner. Vet ikke om den tar d-link dirvere. Men prøv å instaler driverne før du puter inn usb modulen. Etter at du har fjernet alle spor etter driveren. Også fjernte den i enhetsbehandling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...