Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp til å finne en bil å kjøpe


Rairai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

syntes fremdeles mini morris.. kjøp en fire fem stk.. bruk et par hundre tusen på å tune/style de.. :)

ta en og kjør full pupp med NOS og bodykits m/vinyl og alt.. en annen med større motor og nytt interiør.. gjør en til en classy old-school greie.. osv..

 

 

edit: Men for all del, ikke bruk 1.5 mill på en BMW M3 når du er 18 og akkuirat tatt lappen.. ville mye heller brukt max 100k og hatt den bilen i et par år, til man er trygg på veiene osv.. og så gjerne kjøpt en bil til millionen...

Endret av Musty
Lenke til kommentar
syntes fremdeles mini morris.. kjøp en fire fem stk.. bruk et par hundre tusen på å tune/style de.. :)

ta en og kjør full pupp med NOS og bodykits m/vinyl og alt.. en annen med større motor og nytt interiør.. gjør en til en classy old-school greie.. osv..

 

 

edit: Men for all del, ikke bruk 1.5 mill på en BMW M3 når du er 18 og akkuirat tatt lappen.. ville mye heller brukt max 100k og hatt den bilen i et par år, til man er trygg på veiene osv.. og så gjerne kjøpt en bil til millionen...

jeg er helt enig ang bruke så mye penger på første bil, men det er jo ikke mine penger da så.. hvorfor liker alle mini morris? er vel en av de jeg liker minst.. :whistle:

Lenke til kommentar

hehe.. ikke no budsjett altså.. (yeah right) :whistle:

 

da er det vel bare og kjøpe denna da:

 

Bil: Koenigsegg CCR

Pris: 7.900.000,-

 

 

evt kan han jo kjøpe to biler, en sommer og en vinterbil.

 

da er jo en Ferrari 360 Spider kjekk som sommer bil da. koster jo bare knappe 1,5 mill. regner med det er små penger for rikmannsgutten din.

 

til vinter bil vil jeg jo da fåreslå en hummer h2 eller en Chevrolet Avalanche. men dette blir vel kanskje for billig.. :roll:

 

får sende bilene en tur ned til pimp my ride gutta får og få fresha de litt opp og da! styling til en 2-300 000,- må man jo regne med + anlegg i samme prisklassen.

nei det skal ikke være lett og være millionær.

 

 

selv ville jeg valgt en opel kadett 84 mod.

Endret av phax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...