Theo343 Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Sitter å vurderer hva jeg skal bygge mens jeg venter på et s939 system neste år. Hva ville dere valgt her? http://produkt.hardware.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=7473
Mr.Garibaldi Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Sitter å vurderer hva jeg skal bygge mens jeg venter på et s939 system neste år. Hva ville dere valgt her? http://produkt.hardware.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=7473 Bestillte nettopp et lignende oppsett, og valgte da selv K8N Neo Plat. Det er også det beste av de tre i følge de testene jeg har kommet over. Og at det er det billigste av de tre er jo heller ikke negativt. Kjenner ikke til PSUen, så kan ikke kommentere den...
Theo343 Skrevet 11. september 2004 Forfatter Skrevet 11. september 2004 Jeg har litt lyst på Soyo kortet, men dette har jo gammelt chipsett selv om det er bra... Men lurer mellom EPoX og MSI hvis ikke andre har innspill? Abit og K8T800 K8T800 Pro har jeg hørt har dårlig disk kontroller så da gidder jeg ikke se på de. Holder meg til nForc3 250 og 250GB, samt dette ene ALI chipsettet tror jeg.
abcosv Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Epox-kortet vant en 754-test på anandtech, og ble Gold Editors Choice der, så jeg ville nok ha valgt det. Det skal sies at jeg akkurat har kjøpt et MSI K8N Neo2 Platinum-hovedkort (socket 939) og er foreløbig meget fornøyd med det.
Theo343 Skrevet 11. september 2004 Forfatter Skrevet 11. september 2004 Mye bra funksjonalitet på EPoX kortet, men hørt mye om MSI kortet også...
wim Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Gå for epox, jeg har MSI kortet, og det er massevis av problemer med det, først og fremst BIOS'en
daaagi Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Ville garantert hatt msi kortet, da jeg selv har hatt Epox kortet men var meget skuffa av det. Lagte ulyder, og maskinen slo seg på helt uten videre osv.. Mulig det var noe feil på det da jeg fikk det. Fikk det hvertfall sendt inn og kreditert det. Har Msi nå og er veldig fornøydd. Har 3400+ og Ocz rev2. funker som en drøm -daaagi
Eriond Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 (endret) Jeg ville holdt meg langt unna Msi's K8n neo plainum ihvertfall. Har hatt et slikt kort og det var bare problemer med det. Sendte det tilbake og når jeg fikk et helt nytt igjen så solgte jeg det bare. Orket ikke bryet med å starte på nytt da jeg faktisk er veldig godt fornøyd med Msi K8t neo basert på Via sitt brikkesett. vi har en maskin på jobben også som er basert på K8n neo platinum og denne har også bare vært problemer med. Jeg vil gå så langt som å si at dette kortet er skyld i at jeg begynner å bli mer og mer drittlei av pc-bygging... Virker som om det er mange som har hatt problemer med dette kortet, men mange som er fornøyde også. Jeg kan bare uttale meg på egne erfaringer, men ville altså vurdert andre kort enn dette... Må legge til at alle er basert på S754. Kjenner ikke til de som er S939 Endret 11. september 2004 av Eriond
Theo343 Skrevet 11. september 2004 Forfatter Skrevet 11. september 2004 Hmm negativt både med EPoX og MSI kortet? Andre gode valg med nForce3 250GB?
wim Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Jeg har hørt at asus k8n-e deluxe er ett godt kort, det er basert på det samme brikkesettet (nforce 3 250gb)
Vice Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Har selv 754 MSI Neo Plat. og er kjempefornøyd med kortet. God pris, bra funksjonalitet og null problemer. Anbefales.
Theo343 Skrevet 11. september 2004 Forfatter Skrevet 11. september 2004 Har lagt til Nevnte Asus kort, samt et litt dyrere men alikevel oppnåelig DFI kort. For å ha flere relle valg. Men smertegrensa går absolutt på prisnivået til DFI kortet... Noen som har erfaringer med disse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå