Peder82 Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 (endret) skal klone partisjonen jeg har operativsystemet på over til en annen harddisk, jeg vil kun klone den ene partisjonen. noen som vet om en enkel måte å gjøre dette på? vil helst slippe å lage en svær image fil. edit: problemstilling er nok en gang endret; skal kopiere partisjonen med operativsystemet fra en vanlig ide til en s-ata harddisk, er det noe mer jeg må gjøre enn å ghoste for å få pcen til å starte opp? har nf7-s v2 hk Endret 18. september 2004 av Peder82
Hårek Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Hvis du har Norton Ghost så er det enkelt. Hvis du tenker på noe gratis så er det mulig Drive2Drive 2.0 kan gjøre det: http://www.download.com/Drive2Drive/3000-2...tml?tag=lst-0-1
Peder82 Skrevet 13. september 2004 Forfatter Skrevet 13. september 2004 (endret) èdit: takk for hjelpen Endret 13. september 2004 av Peder82
Codename_Paragon Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 I Linuxverdenen er kommandoen dd utrolig potent og skal etter det jeg kan se greie biffen. Om du ikke har Linux installert ennå (så er dette en god anledning), kan du kjøre en Linux rescue disk, f.eks en floppyversjon som tomsrtbt. Husk da at partisjonsnummererigen er ganske anderledes enn i Windows.
Peder82 Skrevet 14. september 2004 Forfatter Skrevet 14. september 2004 (endret) jeg skal installere winxp på en harddisk i en pc uten diskettstasjon eller cdrom, er det noen mulighet til å legge inn noen filer så pcen klarer å boote fra harddisken? den andre pcen har ingen harddisk fra før. skal lage to partisjoner på harddisken og legge inn en kopi av winxp cden på den ene hadde jeg tenkt. klargjøring av harddisken skjer i en annen pc selvfølgelig. Endret 14. september 2004 av Peder82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå