Rockmann Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Hvordan få det online jeg har Game Spy Arcade?
TST Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Det fungerer rett og slett ikke via GameSpy Arcade. Det står at det gjør det, men GameSpy har ikke støtte for det, enda. Du må med andre ord vite IP-en eller hostname på datamaskinen du skal spille mot.
Rockmann Skrevet 11. september 2004 Forfatter Skrevet 11. september 2004 Det fungerer rett og slett ikke via GameSpy Arcade. Det står at det gjør det, men GameSpy har ikke støtte for det, enda. Du må med andre ord vite IP-en eller hostname på datamaskinen du skal spille mot. Finnes det et program man kan joine servere med da ?
alexf Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 I manualen står det at man kobler seg direkte til en IP-adresse. Det er altså bare støtte for 2 spillere.
TST Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 I manualen står det at man kobler seg direkte til en IP-adresse. Det er altså bare støtte for 2 spillere. Stemmer. Man må, som jeg sa tidligere, kjenne IP-adressen (eller hostname) på motstanderen sin. En person hoster, og den andre kobler seg til. GameSpy Arcade fungerer ikke, selv om det står det på boksen og i manualen.
Rockmann Skrevet 11. september 2004 Forfatter Skrevet 11. september 2004 I manualen står det at man kobler seg direkte til en IP-adresse. Det er altså bare støtte for 2 spillere. Stemmer. Man må, som jeg sa tidligere, kjenne IP-adressen (eller hostname) på motstanderen sin. En person hoster, og den andre kobler seg til. GameSpy Arcade fungerer ikke, selv om det står det på boksen og i manualen. ok men hvordan hoster man ? ser ikke den funksjonen i mitt spill
fiskfisk Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Trykk helt nederst på startskjermen, der det står "single player mode" eller noe i den dur. Dermed får du opp et eget vindu hvor du kan sette opp ting for flerspiller.
Alt-Ctrl Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Burde komme støtte for det i gamespy senere. Vet ikke om noen som spiller Locomotion jeg Off topic: OI, der scora VIF mot RBK, og for et mål, artig :-)
Rockmann Skrevet 11. september 2004 Forfatter Skrevet 11. september 2004 så det nå noen uten brannmur som vil spille Locomotion online add [email protected] Please jeg vil bare prøve det
DaHawk Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Er det noen som vet hvilke port(er) Locomotion bruker? Siden jeg sitter med nextgentel router så må jeg da åpne disse portene. ps: har søkt en del på nettet, men ikke funnet svar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå