Gå til innhold

Locomotion. Er det online ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det fungerer rett og slett ikke via GameSpy Arcade. Det står at det gjør det, men GameSpy har ikke støtte for det, enda. Du må med andre ord vite IP-en eller hostname på datamaskinen du skal spille mot.

Skrevet
Det fungerer rett og slett ikke via GameSpy Arcade. Det står at det gjør det, men GameSpy har ikke støtte for det, enda. Du må med andre ord vite IP-en eller hostname på datamaskinen du skal spille mot.

Finnes det et program man kan joine servere med da ?

Skrevet
I manualen står det at man kobler seg direkte til en IP-adresse. Det er altså bare støtte for 2 spillere.

Stemmer. Man må, som jeg sa tidligere, kjenne IP-adressen (eller hostname) på motstanderen sin. En person hoster, og den andre kobler seg til. GameSpy Arcade fungerer ikke, selv om det står det på boksen og i manualen.

Skrevet
I manualen står det at man kobler seg direkte til en IP-adresse. Det er altså bare støtte for 2 spillere.

Stemmer. Man må, som jeg sa tidligere, kjenne IP-adressen (eller hostname) på motstanderen sin. En person hoster, og den andre kobler seg til. GameSpy Arcade fungerer ikke, selv om det står det på boksen og i manualen.

ok :(

men hvordan hoster man ?

ser ikke den funksjonen i mitt spill :(

Skrevet

Trykk helt nederst på startskjermen, der det står "single player mode" eller noe i den dur. Dermed får du opp et eget vindu hvor du kan sette opp ting for flerspiller.

• 2 uker senere...
Skrevet

Er det noen som vet hvilke port(er) Locomotion bruker? Siden jeg sitter med nextgentel router så må jeg da åpne disse portene. ps: har søkt en del på nettet, men ikke funnet svar..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...