Straits Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Da jeg bestilte meg dette abit nf7 v2.0 var s-ata muligheten en grunn for at jeg kjøpte nettop det hovedkortet.. Men når jeg i går fikk min nye harddisk ble jeg litt sjokkert.. Der hvor jeg skulle plugge inn s-ata kontakten i kortet var det bare en tom plass på hovedkortet.. På pakken som kortet lå i da jeg kjøpte det står det s-ata med stor skrift, og kompisen min har identisk hovedkort med s-ata.. Er dette da en feil fra produsenten, og jeg har hatt mask uflax eller er det helt vanlig at produsentene "glemmer" å lodde på s-ata kontakten? Hilsen forundret abit kunde
TaZ Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Du har nok bestilt feil kort desverre. Det er Abit NF7-S V2.0 som har SATA Abit NF7 V2.0 har ikke SATA Abit NF7 V2.0 Abit NF7-S V2.0 TaZ
C4STOR Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Du har nok bare vært uheldig, returner kortet
dbdm Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Om du kjørte kortet for mindre enn 2 uker siden, kan du bare returnere det og kreve pengene tilbake. Det har du krav på! db
Straits Skrevet 10. september 2004 Forfatter Skrevet 10. september 2004 (endret) Det er et halvt år sia jeg kjøpte det så det blir nok kanskje værre å få returnert det.. Man skulle jo tro at når det står s-ata med stro skrift på pakka at det er s-ata på'n da? Hele greia endte opp med at jeg bestilte meg en s-ata kontroller i tilegg.. Men rart? Jo det må jeg si... Endret 10. september 2004 av X-c@libR
Gabri3L Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Det er et halvt år sia jeg kjøpte det så det blir nok kanskje værre å få returnert det.. Man skulle jo tro at når det står s-ata med stro skrift på pakka at det er s-ata på'n da? Hele greia endte opp med at jeg bestilte meg en s-ata kontroller i tilegg.. Men rart? Jo det må jeg si... Kjipt, men midt oppi det hele så finnes det jo kanskje lyspunkter; skal ikke garantere det, men jeg har hørt at den integrerte s-ata kontrolleren på de fleste hovedkort ikke kan måle seg med eksterne løsninger. Om det stemmer så er det jo ikke bare svart.
Straits Skrevet 10. september 2004 Forfatter Skrevet 10. september 2004 (endret) Nei det er sant, får jo 4 nye porter i teilegg da. Men det var dissa penga da.. Endret 10. september 2004 av X-c@libR
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå