rikkmund Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Muligens gammelt nytt. Den ligger på gamershell.com
rikkmund Skrevet 10. september 2004 Forfatter Skrevet 10. september 2004 Ellers kan jeg si wow etter etter par kamper. Spillbarheten virker meget lovende. Dette ser svært lovende ut. Men det er kjipt med Arsenal som Premier League valget i demoen.
[PsyFly] Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Ellers kan jeg si wow etter etter par kamper. Spillbarheten virker meget lovende.Dette ser svært lovende ut. Men det er kjipt med Arsenal som Premier League valget i demoen. Arsenal ruler!!! ellers syntes jeg det virka helt forbanna likt som 2k4. Begynner å bli mektig lei av den kvantitet istedenfor kvalitet holdningen til EA. Går heller for PES 4 når det kommer!
w0d00 Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 (endret) ARSENAL Endret 10. september 2004 av w0d00
att Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Da har jeg spilt, for første gang, Pro Evo 4. Spillet er en klar bedring fra 3'eren, selvom det også var veldig bra. Grafikken er en god del bedre, spillerne beveger seg også mye mer realistisk. Det er holding i drakt hvis du kommer deg forbi, små dytting, keeperen beveger seg på streken når du skal ta straffe, du kan legge ballen tilrette når du skal skyte, mange forskjellige måter og ta frispark på og mye, mye mer. Gled dere til 15. oktober, da det kommer ut!
NoLimit_^ Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg skjønner meg ikke på Fifa 2004 og 2005 til Xbox, hvorfor er det umulig å score innenfor 16 meteren en mot en med keeper? >_< Ellers er også spillet plaget av områder på banen der man scorer hver gang uansett hva man gjør
Toa Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Er Fifa 2005 veldig mye bedre enn Fifa 2004? Jeg irriterer meg grenseløst over hvor dårlig og kjedelig Fifa 2004 er. Syns Fifa 99 var 10 ganger gøyere i sin tid.... Men men. PES4 kommer snart til xbox. Da blir det sene kvelder foran tv'en! Knuseglede seg!
Cruento Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Fifa-spillene er oppskrytte uansett. Pro Evo serien er så utrolig mye bedre, spesielt når det gjelder spillbarheten. Jeg har drevet å spilt en del på 3' ern det siste året, og det eneste jeg kan si er at gameplayet gir meg alt det jeg savnet i Fifa-serien. Er 4'ern ute forresten?
bleidd Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Da har jeg spilt, for første gang, Pro Evo 4. Spillet er en klar bedring fra 3'eren, selvom det også var veldig bra. Grafikken er en god del bedre, spillerne beveger seg også mye mer realistisk. Det er holding i drakt hvis du kommer deg forbi, små dytting, keeperen beveger seg på streken når du skal ta straffe, du kan legge ballen tilrette når du skal skyte, mange forskjellige måter og ta frispark på og mye, mye mer. Gled dere til 15. oktober, da det kommer ut! Er det pc-versjonen du snakker om her? Kan ikke vente på den lenger, aaaargh!
att Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Da har jeg spilt, for første gang, Pro Evo 4. Spillet er en klar bedring fra 3'eren, selvom det også var veldig bra. Grafikken er en god del bedre, spillerne beveger seg også mye mer realistisk. Det er holding i drakt hvis du kommer deg forbi, små dytting, keeperen beveger seg på streken når du skal ta straffe, du kan legge ballen tilrette når du skal skyte, mange forskjellige måter og ta frispark på og mye, mye mer. Gled dere til 15. oktober, da det kommer ut! Er det pc-versjonen du snakker om her? Kan ikke vente på den lenger, aaaargh! Nei, dette er til Playstation 2. Uansett, spillet er fantastisk kult!
GoldlaXiE Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Noen som kan si meg hvordan jeg binder funksjoner til andre knapper på fifa 2005 demon? Hvis det går da..
rivaldo Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Er den FIFA demoen en sånn standard FIFA demo, med 2 forhånds valgte lag, 1 omgang, elendig grafikk(men som man kan laste ned en patch til som endrer noe av dette), lite tid og greier? Endret 5. oktober 2004 av rivaldo
cockmyrifle Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Kan ihvertfall anbefale FIFA 2005 til Xbox for dem som likte FIFA 2004, har nå blitt kraftig forbedret syns jeg. Keeperen er ikke lenger usannsynlig god når du spiller multiplayer, spillerne reagerer kjappere på dine tastetrykk, skuddene er hardere, spesielt enklere å skyte lave men harde baller. Enklere å finte, og fler av dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå