Wooho Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Har denne HL kupongen som fulgte 9800XT kortet mitt. Skal få brebånd om få dager og tenkte å spille CS! Så kan denne HL kupongen brukes til å laste CS Sorce? Eller må man ha CS Coundision Zero. Ønsker ikke å gi 300kr for et dritt spill!!
Left Blank Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Høyreklikk på steam ikonet i system tray, velg 'browse games', klikk 'register a product I already own.' Skriv inn kupong keyen og klikk submit. tada. du har cs source. noen ganger kan det ta litt tid før steam registrerer at du har knyttet den til kontoen.
PreZiDenT Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Høyreklikk på steam ikonet i system tray, velg 'browse games', klikk 'register a product I already own.' Skriv inn kupong keyen og klikk submit. tada. du har cs source. noen ganger kan det ta litt tid før steam registrerer at du har knyttet den til kontoen. Jeg kjøpte CS:CZ, men finner ingen kupong. Er det cd-keyen som skal skrives inn?
monstar Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Høyreklikk på steam ikonet i system tray, velg 'browse games', klikk 'register a product I already own.' Skriv inn kupong keyen og klikk submit. tada. du har cs source. noen ganger kan det ta litt tid før steam registrerer at du har knyttet den til kontoen. Jeg kjøpte CS:CZ, men finner ingen kupong. Er det cd-keyen som skal skrives inn? Du må registrere en bruker med cz cd key'en..
Portalol Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 registrer keyen på Steam last ned updates osv... så kommer det at du kan laste ned CS:S BETA merk at det bare er Beta da :P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå