Left Blank Skrevet 9. september 2004 Forfatter Skrevet 9. september 2004 Ok, nå gikk det litt bedre. Jeg spilte litt på members only til catch, klarte få 14-12, ikke det at det er så leet, men pointet er jeg spilte ihvertfall bedre enn igår. jeg tror jeg bare trenger å spille mye, så kommer det tilbake. jeg har slacka litt av i det siste.
danilovic Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 (endret) Camp, skaff deg hacks, gå bak andre, ikke vær redd for å teamflashe, skaff deg bombfrags, lamejoin. Dette burde fikse problemet ditt. Endret 9. september 2004 av sosohal
tivers1 Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Joda, har hatt perioder jeg har bare lyst til å kaste meg selv utfor altanen vår, men tar heller bare pause ifra cs i ca 1 time eller 2 så order det seg
Opacus Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 <-- oroginalpost kuttet ned for ikke å "uberquote" --> Det har vært slik de siste 3-4 årene innen CS, etter at cheats begynte å bli utbredt. Før hadde man Punkbuster som kom jevnlig med oppdateringer på anticheat-fronten, nå har vi VAC. Problemet er at det blir "topper" med cheatere like før hver slik oppdatering . Når anti-cheaten har gått en stund uten å få oppdatert rutinene den "tar" folk på, vil det alltid være mye nyere juks på markedet som kan omgå den. Dette er en veldig klar tendens jeg har merket de siste 3-4 årene, disse årene har jeg driftet CS-servere og, så jeg har hatt en del loggmateriale å analysere - har ikke gått veldig grundig i sømmene, men tendensen er der helt klart.
Sigga Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Opplever det samme hele tiden jeg og....Helt ustabil....MEn har jo ikke spillt cs 1 år enda da
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Har samme problem hele tiden, trikset er å glemme statsen og bare spille "4 fun" da slapper du mer av og aimen blir bedre
x871kx6167ss7 Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 (endret) Jeg er/var inni en lignende periode, det hjelper og tenke "positivt", dersom man tenker at jeg kommer til å tape, taper man.... da får du det mye bedre til... EDIT: Det kan ofte være lurt og varme opp med pistol, det hjelper i vertfall for meg! Det kan også være lurt å variere på hvilket våpen du bruker. Det er ofte jeg suger med ett våpen og greier kunå bruke m4, men neste dag greier jeg bare å bruke ak... dersom du skjønner hva jeg mener Endret 10. september 2004 av Blackslash
TomWhittaker Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Du er blitt "overlegen" tror jeg.. Liksom at du tror du "vet" at det ikke sitter en bak den kassen for eks.. Eller du tror ikke at noen kan ha kommet seg så og så langt så fort, men det er de osv.. Bare min teori da.. En ganske god teori etter min mening.
-Teddy- Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Jeg spilte KUN med m4a1 før, og klarte meg nokså bra med den, plutselig var det fullt på CT teamet, skjedde ganske ofte og jeg måtte spille mer med T enn CT, resultatet var egentlig litt _veldig_ spesielt....:
brillan Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Teddy: du kommer aldri til å bli bedre i cs vis du spiller på flora/kumla/monet serverne. Bare n00bs der Dessuten er online statsen det værste som finnes, sitter å tenker på den heletiden mens man spiller.
-Teddy- Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Hehe, har sluttet å spille der, spilte der for en stund siden, men sluttet i sommerferien, det screenet der er gammelt...
Janivars Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Hehe, har sluttet å spille der, spilte der for en stund siden, men sluttet i sommerferien, det screenet der er gammelt... Teddy herregud, du er n00b og vi driter i det!!
brillan Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Hehe, har sluttet å spille der, spilte der for en stund siden, men sluttet i sommerferien, det screenet der er gammelt... Teddy herregud, du er n00b og vi driter i det!! "vi" driter i det? Tror du skal sjekke litt hvor du ligger på lista innen retards på forumet før du snakker for "oss". Jeg synes ikke Teddy er noen n00b, han snakker faktisk normalt og kaster ikke usakelige kommentarer slik som deg.
-Teddy- Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Takker for backup Jeg er ingen n00b, nybegynner, men jeg er da ingen 1337 heller.... Noen forslag til servere som det ikke er 100% n00bs, og heller ikke kun 1337 folk? Spilte litt på badass, gikk bra der, men liker ikke mapsene... Forslag til "Normale" servere uten masse mods?
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 WaZelin ? cs.wazelin.no Ellers så kan du vell prøve Catch sine members only servere.
-Teddy- Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Tror jeg venter til tirsdag med å spille på wazelin igjen, hadde 5-20fps der... AMD64 systemet mitt er ferdig til mandag
danilovic Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Takker for backup Jeg er ingen n00b, nybegynner, men jeg er da ingen 1337 heller.... Noen forslag til servere som det ikke er 100% n00bs, og heller ikke kun 1337 folk? Spilte litt på badass, gikk bra der, men liker ikke mapsene... Forslag til "Normale" servere uten masse mods? Badass er seriøst verre enn Flora. _Alle_ som spiller der er statshorer, admin er apatiske, og det er lagg/choke/loss-server no. 1. WaZelin er det eneste som duger (om du liker å rushe, ikke liker lamejoin, ikke liker at folk saver guns).
-Teddy- Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Liker det best med 14 spillere jeg, syns det kan bli for mange med 32. Max spillere syns jeg er 22, men liker som sagt 14 best, men kommer til å sjekke Wazelin til uka, se hvordan det er å spille der.
Left Blank Skrevet 11. september 2004 Forfatter Skrevet 11. september 2004 Etter mye spilling på omtrent alle norges servere syntes jeg wazelin er best. catchgamers members servere er og veldig bra, mange bra spillere som samles der ser det ut som. Uansett, etter mye intens spilling det siste døgnet ser ting ut til å gå bedre, mekka 25 - 11 på waz og 22 - 14 på catch. jeg er IKKE stats hore men man ser jo litt hvordan det går ut fra statsen og da. Uansett så merka jeg at jeg spilte mye bedre ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå