Gå til innhold

"spycam" mod :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, må sy igjen hesten og legge om kabelen ut andre siden av magen, får vente til muttern kommer hjem så gir hun meg sy/bitch utstyret :p

Skrevet

jeg håper du har det kameraet plassert i en antistatisk pose eller en annen form for antistatisk materiale :hmm: hvis ikke kan det godt tenkes at det fort tar kvelden grunnet god kontakt med vatten osv som er inni den lille lekehesten din.. :whistle:

Skrevet
jeg håper du har det kameraet plassert i en antistatisk pose eller en annen form for antistatisk materiale :hmm: hvis ikke kan det godt tenkes at det fort tar kvelden grunnet god kontakt med vatten osv som er inni den lille lekehesten din.. :whistle:

såpass ja... finne frem antistatisk pose :p regna med at noe sånt skulle skje... var jo gratis cam uansett

Skrevet

greit å ta vare på ting man får gratis også;) når man har blitt litt avhengig av det man får og det går i stykker så er det vel en gang sånn at man kjøper nytt=\

Skrevet
greit å ta vare på ting man får gratis også;) når man har blitt litt avhengig av det man får og det går i stykker så er det vel en gang sånn at man kjøper nytt=\

så sant så sant :yes:

har desverre ikke noe antistatisk her :( men regner med en plastpose vil beskytte den litt? selvom den og kanskje kan lage no antistatisk krøll. Tviler på at det blir fuckup :ermm:

Skrevet

hmm, vet ikke om en plastpose gjør sammen nytten da jeg har en mistanke om at de antistatiske posene er laget av et spesielt materiale..vil råde deg til å få tak i en liten antistatisk pose for å være sikker.. :yes:

• 2 uker senere...
Skrevet

tja, hadde blitt noe vanskelig å få den ut øya... må sende den til reperasjon hos dama siden jeg bestemte å bruke den et annet sted :p men men, skal finne NOE å gjemme den bra i ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...