Gå til innhold

Ny PSU! Antec Neopower 480?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
' date='09/09/2004 : 16:48'] Hei!

 

skal kjøpe meg ny psu da min 350w enermax begynner å bli litt i minste laget.

 

Kriterier er:

 

Kraftig

Kvalitet

Støy

 

Jeg har sett meg ut Antec Neopower 480, er denne bra?

 

den har 18A + 15A på +12v railen. Hva vil det si?

 

mvh: ergo :)

Neopower er rangert ut som en av de beste PSU-seriene som er laget. Burde vell kunne anbefale den ut av dette. :)

 

Hvor bestiller du den fra?

Lenke til kommentar

Highlander, hvis han har en Enermax 350W, så hjelper det vel ikke så mye å oppgradere til F/S 350W gjør det?

 

Så langt jeg kan se fra spesifikasjonene til Antec har den to 12v railer, en med 18A og en med 15A. Når "vanlige" PSUer har fra 15-18A på 12v og denne har begge to, skulle det holde i laaange baner.

 

Og den koster jo en del da.. Har du pengene hadde jeg kjøpt den ihvertfall.

Ellers har man jo også merker som OCZ og Tagan som leverer sitt, men denne så rimelig tøff ut. Og så kan man velge hvor mange kabler man skal ha tilkoblet selve PSUen! Da kan man enkelt ha det ryddig i kassa si :thumbup:

Lenke til kommentar
,09/09/2004 : 16:48] Hei!

 

skal kjøpe meg ny psu da min 350w enermax begynner å bli litt i minste laget.

 

Kriterier er:

 

Kraftig

Kvalitet

Støy

 

Jeg har sett meg ut Antec Neopower 480, er denne bra?

 

den har 18A + 15A på +12v railen. Hva vil det si?

 

mvh: ergo :)

Neopower er rangert ut som en av de beste PSU-seriene som er laget. Burde vell kunne anbefale den ut av dette. :)

 

Hvor bestiller du den fra?

De eneste stedene de har den er databutikken og avance, stoler ikke på noen av

de men tror det blir avance. Men den har ikke inne før 30.9. og jeg hadde lyst på før OL siden jeg skal kjøpe ny disk også.

 

Kansje jeg kjøper enten Mist 550 eller targan 480w.

Noen andre anbefalinger?

Lenke til kommentar
,09/09/2004 : 22:46]De eneste stedene de har den er databutikken og avance, stoler ikke på noen av

de men tror det blir avance. Men den har ikke inne før 30.9. og jeg hadde lyst på før OL siden jeg skal kjøpe ny disk også.

 

Kansje jeg kjøper enten Mist 550 eller targan 480w.

Noen andre anbefalinger?

Alle disse er jo kremprodusenter av strømforsyninger, så med mindre du har svært spesielle behov er det jo bare å velge den du har mest lyst på. Kravene du angir i første post er jo ikke veldig uvanlige.

 

OL er allerede over, forresten. :p

 

MVH Audun

Lenke til kommentar
,09/09/2004 : 22:46]De eneste stedene de har den er databutikken og avance, stoler ikke på noen av

de men tror det blir avance. Men den har ikke inne før 30.9. og jeg hadde lyst på før OL siden jeg skal kjøpe ny disk også.

 

Kansje jeg kjøper enten Mist 550 eller targan 480w.

Noen andre anbefalinger?

Alle disse er jo kremprodusenter av strømforsyninger, så med mindre du har svært spesielle behov er det jo bare å velge den du har mest lyst på. Kravene du angir i første post er jo ikke veldig uvanlige.

 

OL er allerede over, forresten. :p

 

MVH Audun

Hvis det ikke var en spøk med at OL var over, så skal du vite at det ekte ol

for oss datainteresserte begynner 30 sept. Også kalt OsloLAN.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...