Gå til innhold

Anbefaling av mob med PDA-funksjonalitet

Lifeform

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

I og med at en eller annen kødd stakk av med mobben min når jeg var ute på byen er jeg på utkikk etter ny mob.

Har fått tilbud gjennom Ownersbuy på 2000,- spenn subsidiering av ny telefon (ta kontakt om du vil høre mer om Owners / bli medlem), og har peika meg ut tre modeller i utvalget de har:

Nokia 6600

Nokia 6230

og SE K700i.

Ser Nokia 6600 fikk terningkast 6 i testen her på amobil, men ser denne er datert 9/11-2003.

Lurer da på hvilken av disse tre modellene dere vil anbefale meg ?

Er først og fremst interessert i: god talekvalitet, godt batteri, god PDA-funksjonalitet og Bluetooth.

Anbefaling???

Er det evt. andre mobber jeg bør se nærmere på? Har sett litt på Qtek-modellene, men har konkludert med at disse blir for dyre på denne siden av nyttår, og venter heller på Qtek 9090 som kommer rundt desember/januar.

Endret av Lifeform
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med Sony Ericsson P800(En enormt bra telefon som faktisk er ganske billig nå for tiden), eller P900?

Disse 2 telefonene er de på markede som ligner mest på en PDA.

Skrevet

Jeg vil anbefale deg 6600 :)

Meget god skjerm, gode taster, Blåtann, helt ok standbytid og en flott mobil med mange gode funksjoner. Så fremt du ikke vil ha mp3 og radio på telefonen da ;) Da må du nok heller velge en 6230 eller en SX1...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...